Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?
Ja Leiben ,det är en hel del man ska få kläm på så dä ri början men det bli bra ska du se ta det bara lugnt så löser allting sig
Det låter ganska precis som för mig
När de tog hål på fosterhinnorna vid 23 så drog det igång som bara attan och sen är han född lite efter 02.
Skönt att det gick bra!
Grattis Nym!!!
Hittills har det räckt med hjälmmössa och huvan till overallen...
Har en tjock stickad och fleecefodrad mössa från HM men han blir så varm med den och blir han för varm så blir han arg
Nizzy, vilken stor fin mage du har!
Vi har en kanonbra åkpåse i bilbarnstolen (som alltid sitter där) och i den har han bara vanliga innekläder och mössa, det är nog den bästa grej vi har för att spänna fast en bebis med en massa tjocka kläder på sig är halvt omöjligt och dessutom osäkert.
I vagnen har vi en fleeceoverall eller vad man ska kalla det, en påse med ärmar och huva, innekläder tunn mössa och ev en filt om det är kallt. Har lagt liggunderlag i botten av vagnen för att skydda mot ev kyla underifrån som isolering.
Det är mellan en och fem timmar mellan amningarna för oss... En timme på kvällarna för tillfället och 3-5timmar på nätterna. Det händer att han skriker för att han har ont i magen (dvs försöker bajsa men fattar inte att han inte får hålla emot ) men det brukar gå över om man går med honom och masserar magen
Åh spännande Ellish!
Leiben - hur mår du nu?
Jag har fått hem julklapparna till de gamla tanterna i familjen nu! Gjorde fotoböcker på vistaprint! Billigt och OK kvalitet. De har 75%rabatt för tillfället så jag fick 5 stycken för 270kr
Har din mjölkstockning gett med sig nu?
Här händer det inte så mycket allt knallar lixom bara på i lugnt tempo, maken är hemma och sjuk så han ligger mest i soffan med sonen i famnen