Gravida i Västerås trakten
men om du har bf 2 speptember kan du väl inte gå in i v 33? jag är ju i v 31 och har bf 27 augusti? Hänger inte riktigt med !
men om du har bf 2 speptember kan du väl inte gå in i v 33? jag är ju i v 31 och har bf 27 augusti? Hänger inte riktigt med !
Ja, enligt fls räknare är jag också i v 32 då men eftersom jag aldrig någonsin mött varken bm, förlossningspersonal eller spec mödra personal som räknar som fl så har jag också slutat göra det...Annars blir jag bara sur när de hela tiden ska dra ner tiden med en vecka...haha...kommer ihåg med sonen när jag var i v 12 enligt fls räknare och bm drog ner mig till v 11, haha... då var man sur De håller ju på så hela tiden, säger att nu är du i v 31 så jag har helt enkelt börjat räkna som dem
Fast lova kan inte gå in i v 33 enligt fls räknare redan på lördag om vi med bf i augusti gör det nästa vecka? Inte för att det spelar ngn roll men det verkar som fls räknare fått lite fnatt ibland när den räknar, hehe =)!
Jag har gått upp 10 kg.. Ganska mkt för mig, jobbigt att se vågen gå uppåt igen när jag gått ner 55 kg sedan April 2009... Fast vad är 10 kg upp jämfört med mina 55 ner egentligen...Hoppas väl att de rasar efter bebisen är ute.. Det mesta verkar sitta på magen iaf, även om den är plutteliten...
Idag var jag hos bm och mitt Sf-mått har växt till sig lite Detta var 3e gången vi mätte och kurvan ser fin ut, den petde ner lite för två veckor sen men har rättat till sig igen! Om 1 vecka får jag veta när vi får träffa vår ligga bebis!
H*n har lagt sig med huvudet ner redan, vilket jag märtkt pga ont i ena ljumsken och fötter under revbenen, haha..
Ja, det ska bli skönt att få ett datum för att kunna förbereda allt o fixa barnvakt och så...Men samtidigt är jag ledsen och besviken att inte få föda vaginalt igen, det är ju det coolaste som finns...