Gravida i Västerås trakten
Är det inte mest bara läskigt och gör ont?
usch jag avskyr Power Meet, håller mig alltid inne denna helg.
Lova- lillan har drygt 3 veckor kvar, sen måste hon väönda sig...min bm sa igår att de ska helst vara vända i v 35 så det är gott om tid! Jag tror jag kände när min vände sig, för det var en himla rörelse runt runt runt i helgen, så jag tror att det kan ha varit då.. Innan det låg den också rakt över magen med benen ut i högersida och armarna rakt út i vänster...hehe
Memmal- På vilket sätt känns det annorlunda? Du är väl snart på bf va? Håller tummarna för dig!
Jag börjar bli riktigt hemsk just nu Tappar tålamodet huuur snabbt som helst, särskilt med sonen.. Han är visserligen i trotsålder men oj vad fort det brister för mig... Kanske är det hormoner blandat med trotset som gör mig till en tickande bomb.. Får då dåligt samvete efter bara o han blir så ledsen när jag blir arg...suck... Känner mig som världen sämsta människa just nu.. Är helt slut, behöver avlastning från maken som kom hem fr utlandsresa i onsdags men som jobbat natt och sovit dag sedan dess... Jag orkar snart inte mer i värmen känner jag..
Ok, skönt o veta hur det ska kännas! Jag tror min har snurrat lite också, konstigt för bm sa att det var väldigt ovanligt att de snurrar efter de lagt sig till rätta... Min ligger fortf med huvudet neråt men mer åt sidan tror jag iaf...om det inte är en axel eller nåt...! Jag kan inte känna vad som är vad, eller jo den jag har på höger sida från naveln till revbenen måste va:ra ryggen, det är så långt och hårt...
Visserligen ska det inte spela ngn roll för mig eftersom ag ska snittas...
lycka till i eftermiddag förresten !