3 barns mamma84 skrev 2010-06-09 13:08:04 följande:
O jag från 14 dec till 22 dec och IDAG skulle jag ha varit i vecka 14 men idag är jag istället i vecka 13
men jag fattar inte hur kan det stämma !! ??
Hade u mens 10 mars
Tisseltassel skrev 2010-06-09 13:33:02 följande:
Min uträkning blev också jättekonstig efter UL igår för hon räknade med att jag hade blivit befruktad 3 dagar innan jag fick + på gravtest så det kan ju omöjligt stämma.. Så hon sa att jag skulle fortsätta med uträkningen jag har haft sedan tidigare tills efter rul så får vi se vad som händer då.. RUL är nu bokat och blir den 14/7 klockan 10.00 :)
Ja jag får väl inte heller inhop datumen men, ÄL kan ju komma lite hipp som happ, iaf verkade det göra det på mig. Så 25 mars är 10 dagar efter mens för mig och det funkar väl, på ett ungefär haha. Vi får säkert ett annat datum på rul i juli.
På frågan om att man får göra tidiga ul, så får man inte alls göra det i min kommun utan anledning typ svåra smärtor/ blödningar . Vi var nyfikna och lite oroliga och bokade således ett privat vul i en annan kommun, Uppsala och Carolina Mottagningen. Blev jättebra bemötta och eftersom det bara tar en timme med bil ifrån Gävle till U-sala så var valet lätt.
Rul ska vi göra först den 15 juli.