hm... verkar det är bara jag som tar det lugnt....utan springandes i trappor, lyfta saker och om sex kan inte ens tänka tyvärr. starkars min man. Men det gör så himla ont att sexas nu....
Jag har nu börjat känna lite mer ordentlig ont i ryggen. svårt att sova, svårt att sitta. Även åka bil gjorde ont idag, och det har ju aldrgi hänt förut. Så vi få se om det är någon förberedelse eller bara vanliga symptomer som alla gravida brukar lida av under mycket längre perioder....
Idag är vi BF+7. Imorgon skulle vi gärna få våran bebis så att det hela väntan är över och man kan gå vidare till andra problem. men på måndag om bebis har inte kommit då ska vi ringa bm och hon ska fiksa tid för besök hos Förlossningen. Skulle vilja bli undersök kroppsligt så att man vet vilken situation. (är det någon annan som har inte fått en enda gyn.undersökning under hela graviditet?)
Jag tycker att det är påfrestande att veta att bebis kommer precis när som helst men ändå vet man inte när..... Känns jätte konstigt....
Men men, som BM säger: bebis kommer ut till slut, det finns ju ingen väg tillbaka :)