Decemberbebis 2010
Nu har jag varit hos dr. Är sjukskriven 50% tom sista oktober, efter det troligen 100%. Skönt att M kan vara hemma och avlasta. Sen får vi se om FK säger OK eller inte.
Moster Ann: Jag har faktiskt inte haft några problem med FK alls. Var ju sjukskriven typ 80% av graviditeten med Emilia och sen FP och nu sjukskrivning igen. SKa inte uttala mig om hur de kommer bedöma den här sjukskrvningen men jag tycker att de är bra att ha och göra med! Har ringt som en tok med massa frågor den här veckan.
Pluggade halvfart på distans, men blev tvungen att hoppa av. Detta för att FK, om de godkänner sjukskrivningen, bara säger åt CSN att fortsätta betala ut studiestödet, oavsett hur mkt man nyttjar. Man får alltså inga sjukpenningdagar. Det hade totalt förstört vår ekonomi. Jag tänker inte låna för att vi ska överleva, det finns inte med på kartan. Så jag får väl söka nästa år igen. :-/
Snart kommer mäklarn hit, ska värdera om lgh. Vi köpte för 450 000 och en liknande såldes förra veckan för 920 000. (Japp, jag gnider händerna, men vi får väl se om jag faktiskt gör rätt som gör det...)