Decemberbebis 2010
Tack fina ni!! Mår ni bra föresten? Nu sitter jag och försöker hitta lite ork för att ojja mig lite över ULJ iaf.. Så nyfiken på könet..
Tack fina ni!! Mår ni bra föresten? Nu sitter jag och försöker hitta lite ork för att ojja mig lite över ULJ iaf.. Så nyfiken på könet..
Hej tjejer, och välkomna ni nya!!
Känns som jag varit off jättelänge :-/ Var på bröllopsresa en sväng och sen hade vi vår enda vecka gemensam semester och nu jobbar jag. Det var ju "bara" 1,5 år sen... Dock sitter takterna fortf i och jag hoppas kunna få jobb där efter bebis nr 2. De verkar sugna på att anställa mig också, så håll tummarna för mig?
Första grav började jag känna Emilia i v 19, när jag såg att hon sparkade på UL samtidigt som jag kände ngt så började jag förstå vad det var.. Nu är ju moderkakan i framvägg men jag känner henne istort sett dagligen ändå.
Haha, idag låg jag på verandan och de omkring oss kunde se var bebis låg...
Hej tjejer!
Här är livet kaotiskt för tillfället.. :-/ E har blivit KANONförkyld vilket utlöst hennes förkylningsastma så början av veckan tillbringades mest med att åka runt till olika vårdinrättningar så hon skulle må bättre. Nu när hon är bättre började jag blöda inatt.
Här går man upp och ska kissa och hela toastolen blir fylld med blod. Tack gode ändå att det alltid ser mer ut än vad det är.. Hade det varit den mastodontblödning det såg ut att vara hade det här inte alls gått bra. Vi åkte iaf in till förlossningen och de kollade att allt var OK, vilket det var. Men vad tankarna hann snurra innan dess... Usch.
Hur mår ni? Är allt bra?
Hej,
Jag har legat lite lågt med FL efter blödningen. Trots att UL såg bra ut så oroar jag mig. Var hos BM igår och hon gjorde väl havhjärtade försök att lugna mig. Ska iväg på UL om 2-3 veckor, för att kolla flödena. E är ju året nu och hon ligger fortf så enormt efter med både utveckling och längd och vikt. Hade nog känts bättre om hon kommit ikapp nu, men det har hon inte. Skruttan min. Det blir ju inte bättre av att jag gått upp 2,5 kg och är i v24 nu.. Hur mkt har ni andra gått upp?
Vill ha ett normalstort barn den här ggn, som inte tar stryk av förlossningen... Eller tar stryk alls.
Är också sjukskriven, har varit i 2 veckor nu. Fogarna pallade inte att jag jobbade, tillsammans med min trötthet så blev det alldeles för mkt. M börjar jobba på måndag och jag fattar inte hur jag ska klara av det. Jag kan ju knappt lyfta trollet som det är idag. Tror hela jag klassas som orolig...
Hello brudar! Haft en bra helg?
Jag är sååå sjukt trött på den här fuktigheten... Gärna värme och sol men fuktigheten får gärna försvinna ASAP!
Idag är M´s sista dag hemma med oss innan han börjar jobba igen. Är liiite nojjig över hur jag ska klara vardagen men men.. Den som lever får se.
Vi fick hem vår nya vagn i veckan, I LOVE!! Men nu så ska den gamla säljas och folk säljer den för allt mellan 800-2500. Känns ju som en komplett sitt- och liggvagn i mkt bra skick för 800 är lockpris eller ngt.. Vår är från 2007 och det känns helt sjukt om vi skulle sälja den för 800... Då kan man lika gärna skänka bort den..
Hur många av er är igång och jobbar?