Allergitråden
Mynthas tips om djupa tallrikar var en fint litet tips.
tOva; God Jul!!! Livet är f-n inte lätt :)
Tandkräm - vad använder ni för sorter till era allergiska barn? Vi har Weledas.. men har svårt att utläsa om innehållet är säkert om man äter sk "utan allt". Någon som vet?
Ja jag har också läst att zendiums vuxentandkräm innehöll spår av ägg o mjölk o var därför osäker på barnvarianten. Men va bra, då vet jag!
Prince; Jäklar va skönt!!! Äntligen får ni den hjälp ni behöver. Och va skönt att slippa oroa sig över Neocaten. Det var ju rent vansinne att ni inte skulle ha det!! Härligt! Mindre härligt att vakna 1 gång i halvtimman......
God Jul
Såna bra tankar om aerius.. har ju själv ingen erfarenhet men tycker det ni skriver låter mkt klokt. JAg har heller inte alltid gjort eller tyckt helt 100 % lika som vår barnläkare, som ändå är väldigt bra. Men jag tror ändå han fattar innerst inne, att jag ifrågasätter o vänder o vrider på allt för att vara så säker jag kan på att jag gör det bästa för mitt barn. Hoppas det iaf :) Om det är en vettig människa.. som själv kanske har barn.. då tror jag ändå att dom respekterar o kan förstå en som förälder.
Hej på er. Jag tänkte höra om någon kan tipsa om korv utan potatismjöl. Det enda jag hittar på vår Coop forum är typ italiensk cabanos-korv som jag tror är rätt kryddstark. Hade hoppats på nån prins eller wienerkorv typ, men hittar inget av den typen. Nån som vet?
Tova; Fy... det det är så provocerande när någon inte respekterar vad man säger. Hoppas din mamma är nöjd med att Theo (och du) fick lida i natt. Grr...