• molnen

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Läst någon gång i denna tråd om att ni köpte lypsyl med solskydsfaktor 50 ,vad var det för märke ? var köper man det ?

• molnen

Tack ska se om jag hittar det ! (jag får ofta fula munsår när jag solar, om jag inte smörjer läpparna)

• molnen

Efter en del fundering har vi bokat detta hotell för vår resa Mars -2012

BLUE VILLAGE EXOTIC KHAO LAK SEAVIEW

någon som varit där ? vill veta allt

• molnen

En fråga om solskyddskläder.Är sunmates bra ? har från deras 2sort. och de släpperfärg mellan de olika fälten på plagget när det är blött+ missfärgar handukar mm.Jag letar långa byxor i rött och hittar det bara där....

• molnen
    happy 78 skrev 2011-04-07 21:20:17 följande:
    har hört att de ej är så bra..vi har från sunblock/zunblock och de är jättebra.
    googla solskyddskläder+ test så får du mer info. vet att kapp ahls va bra förra året(billigare än sunblock) 
    Japp zunblocks är det bästa vi haft men de säljer allt i set och så finns inte det nya som kommer i med hellånga ben.
  • molnen
    fröken frida skrev 2011-04-08 20:23:04 följande:
    Jag vet, just därför jag vill tipsa lite extra. Vi har haft några olika då vi reser mycket till värmen, de har varit outstanding bäst, i modell, passform, kvalitet efter tvätt och viktigast av allt de har hållt min unge vit som snö (fötterna och händerna har blivit bruna som pepparkakor trots solcreme 50+). Så de håller helt klart vad de lovar!
    Har era färgat av sig när de blivit våta ?har ni haft de långa byxorna ?
  • molnen

Vad har ni tagit för vaccin till er och era barn ? (våra kommer vara 3 och 5 när vi åker och de blir en kortare resa på 2ve i puket)

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)