Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Har inte varit något problem alls att flyga med liten då jag har ammat, nästan lättare då man vet var man har barnet.
Har inte varit något problem alls att flyga med liten då jag har ammat, nästan lättare då man vet var man har barnet.
Jag har också alltid försökt ta med blöjor. Mycket packning men blöjor o välling har haft prio 1 hos oss.
Sulan:Va härligt att vara borta så länge.Vi åker 12/12-9/1 o nu har man verkligen börjat längta.
TomMom: Det brukar ju gå bra att åka med småbarn dit, vi har åkta flera gångar när dom har varit små. Den här gången följer alla barn med så vi blir 8 o det ska bli jättemysigt.
Tror att dom släpps ca 10 månader innan avresa men kommer inte riktigt ihåg. Vet inte om det är billigt med Norwegian.
Zirup: Säger samma sak boka allt hemmifrån då slipper ni släpa på bagaget det är jobb ändå att åka o skönt att slippa det momentet.
Nyfiken o undrar : hur många är vi som kommer att fira jul/nyår på Koh Lanta?
Zirup:Tyvärr måste man boka hela resan direkt för att slippa checka in flera gånger.
När ska ni åka o hur länge ska ni vara borta?
Vilket bolag åker ni med?
Det är väl skönt att ha bokat dom .
Vi betalar 30230 kr med Thai 12/12-9/12 till Koh Lanta för 4 personer så det känns helt ok.
Var ska ni bo på Koh Lanta
Vi har också bokat med Lanta Divers o det har funkat perfekt.
Tänka va tiden går fort , nu är det bara 4 veckor kvar sen åker vi till underbara Thailand.
Godmorgon! Finns det ingen avrese lista längre?
Nån som vet hur många pasagerare som en minibuss tar?
Mvh Åsa
Jag tänkte på en sån minibus som tex Lanta Divers har.
Ingen som är på¨Koh Lanta just nu? Undrar hur vädret är, tittar man på prognoserna så ser det inte så roligt ut.