• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Det låter ju bra,själv vill jag gärna bo på hotell då det känns som lyx för mig.Vi brukar bo ganska bra då jag håller med om att man inte vill bo sämre än hemma men samtidigt när man är bort länge kostar det ju en hel del. Sen åker ju vi när det är som dyras för visst skiljer det en hel del på att åka i nov o i dec/jan.

• loppis7

Packa inte alltför mycket det är ju bara att lämna på tvätt o jag tycker att man alltid har samma kläder .Man går ju mest i bikini.

• loppis7

Halvblod:Va härligt det låter,hur ligger bungalowen till o vad får ni betala? Var ska ni bo sen?

• loppis7

Mollan nu:Bor på Bangtao el Kamala? Har kompisar som ska till ´Bangtao nästa veck o skulle vara kul att få veta hur det är där nu?

• loppis7

mollan nu:Hur är priserna i BangTao vad kostar mat ,drinkar,glassar mm? Finns det converse skor att köpa i närheten o vad kostar dom?

• loppis7

mollan mu:Tack för bra info , vad fick ni betala för skorna i butiken?

• loppis7

Frökenjulie:Det finns lite större paket där men inte så jättestora o dom är nog billigast på 7eleven då thailändarna själva verkar handla myclket där.

• loppis7

mollan nu:Hur är vädret där nu ? Vad kostar det att åka med taxi från hotellet till tex Patong?

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)