Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Har hört att det fanns en annan marknad tidigare som inte är i Saladan men när vi var där förra året fanns det ingen men vi var nån gång på den i Saladan.
Har hört att det fanns en annan marknad tidigare som inte är i Saladan men när vi var där förra året fanns det ingen men vi var nån gång på den i Saladan.
Var in o tittade på biljetter med Thai o dom har sänkt priserna nu om man åker i dec typiskt när man precis har betalat .
Tittade på Thais egen,
Thegran:Var o när blir nästa resa?
Ni som har haft era barn i skola i Thailand har ni själva betalat skolavgiften?
Typiskt nu bet jag sönder en tand,tror ni att man vågar vänta o gå till tandläkaren på Koh lanta? Är ju ganska mycket billigare där tror jag.Nån som har varit hos tandläklaren där vill veta allt om hur det var ,har tyvärr tandläkarskräck...
Tack smilla! Gick du bara in o beställde tid,fick du vänta länge på tid , språkproblem mm,hur var priserna ?
Ulligulli:Vart ska ni bo o hur gamla är era barn? Vi kommer att vara på Koh Lanta 31/12-31/1 o våra barn är 4,6 o 14 år som kommer att åka med den här gången.
När vi är i Thailand så har jag svårt att hitta något brukar bara köpa lite smink kanske nån väska o plånbok men mina tjejer brukar hitta ganska mycket klädet.Dom brukar vara ganska tidiga när det gäller mode på vissa kläder tex köpte hon USA bikini förra äret på Koh Lanta o även virkade spetslinnen som sedan blev moderna här hemma.
Jag tycker att det braukar funka bra att åka transfern till Koh Lanta det blir ju lite ombyte o dom ser lite annat då man åker färja mm .Hur gamla är era barn?Muta med godis kanske?Vi har också haft med bärbar DVD o det har räddat våra långresor många ggr.