• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Har hört att det fanns en annan marknad tidigare som inte är i Saladan men när vi var där förra året fanns det ingen men vi var nån gång på den i Saladan.

• loppis7

Var in o tittade på biljetter med Thai o dom har sänkt priserna nu om man åker i dec typiskt när man precis har betalat .

• loppis7

Ni som har haft era barn i skola i Thailand har ni själva betalat skolavgiften?

• loppis7

Typiskt nu bet jag sönder en tand,tror ni att man vågar vänta o gå till tandläkaren på Koh lanta? Är ju ganska mycket billigare där tror jag.Nån som har varit hos tandläklaren där vill veta allt om hur det var ,har tyvärr tandläkarskräck...

• loppis7

Tack smilla! Gick du bara in o beställde tid,fick du vänta länge på tid , språkproblem mm,hur var priserna ?

• loppis7

Ulligulli:Vart ska ni bo o hur gamla är era barn? Vi kommer att vara på Koh Lanta 31/12-31/1 o våra barn är 4,6 o 14 år som kommer att åka med den här gången.

• loppis7

När vi är i Thailand så har jag svårt att hitta något brukar bara köpa lite smink kanske nån väska o plånbok men mina tjejer brukar hitta ganska mycket klädet.Dom brukar vara ganska tidiga när det gäller mode på vissa kläder tex köpte hon USA bikini förra äret på Koh Lanta o även virkade spetslinnen som sedan blev moderna här hemma.

• loppis7

Jag tycker att det braukar funka bra att åka transfern till Koh Lanta det blir ju lite ombyte o dom ser lite annat då man åker färja mm .Hur gamla är era barn?Muta med godis kanske?Vi har också haft med bärbar DVD o det har räddat våra långresor många ggr.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)