• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Smuliz84:vart ska ni på Koh Lanta o hur länge blir ni borta?
    Vi åker 31/12 o blir borta 5 veckor o det ska bli underbart. 

• loppis7

Det kommer säkert att bli jättebra ,en kompis till mig bodde där förra året o trivdes.
    Våra barn är 4,5 o 14 år o vi kommer också att bo på klong dao. 

• loppis7

Jag har för mig att vi gjorde av med 20000 kr på mat ,shopping o utflykter men då är vi 2 vuxna o 4,5 o 16 åring o vi var borta 4 veckor.

• loppis7

carrobarro:hur länge ska ni vara borta o hur ska ni bo?

• loppis7

Jag tycker inte att du ska släpa med massor med saker när ni bara ska vara bort 2 veckor.Det går så himla fort så passa på o njut men sen beror det ju på vad ni har tänkt haft för typ av resa.

• loppis7

Jag tycker att man blir "duktigare" på att packa efter varje resa,vi har oftast har vi bara med oss två väskor o shopping har man ju nästan ledsnat på nu.För oss ligger själva njutningen av resan att bara vara o njuta .Men självklart handlar vi med oss lite.

• loppis7

Man ofta går man ju barkläder på sig hela dagen o sen så går det inte åt så mycket.Shampoo o tvål mm brukar vi köpa på plats i Thailand så slipper man släpa på det  o som sagt man kan ju alltid lämna in tvätten.

• loppis7

Thegran:har du gjort några andra behandlingar på Dreamy spa?Var sugeno gå dit o göra ansiktsbehandling mm men var lite feg.

• loppis7

Thegran:hur mycket kostar massage där?Nån som har varit nyligen på Koh Lanta o hittat nån bra marknad?

• loppis7

Va härligt att resan närmar sig vi har 70 långa dagaaar kvar.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)