Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Smuliz84:vart ska ni på Koh Lanta o hur länge blir ni borta?
Vi åker 31/12 o blir borta 5 veckor o det ska bli underbart.
Smuliz84:vart ska ni på Koh Lanta o hur länge blir ni borta?
Vi åker 31/12 o blir borta 5 veckor o det ska bli underbart.
Det kommer säkert att bli jättebra ,en kompis till mig bodde där förra året o trivdes.
Våra barn är 4,5 o 14 år o vi kommer också att bo på klong dao.
Jag har för mig att vi gjorde av med 20000 kr på mat ,shopping o utflykter men då är vi 2 vuxna o 4,5 o 16 åring o vi var borta 4 veckor.
carrobarro:hur länge ska ni vara borta o hur ska ni bo?
Jag tycker inte att du ska släpa med massor med saker när ni bara ska vara bort 2 veckor.Det går så himla fort så passa på o njut men sen beror det ju på vad ni har tänkt haft för typ av resa.
Jag tycker att man blir "duktigare" på att packa efter varje resa,vi har oftast har vi bara med oss två väskor o shopping har man ju nästan ledsnat på nu.För oss ligger själva njutningen av resan att bara vara o njuta .Men självklart handlar vi med oss lite.
Man ofta går man ju barkläder på sig hela dagen o sen så går det inte åt så mycket.Shampoo o tvål mm brukar vi köpa på plats i Thailand så slipper man släpa på det o som sagt man kan ju alltid lämna in tvätten.
Thegran:har du gjort några andra behandlingar på Dreamy spa?Var sugeno gå dit o göra ansiktsbehandling mm men var lite feg.
Thegran:hur mycket kostar massage där?Nån som har varit nyligen på Koh Lanta o hittat nån bra marknad?
Va härligt att resan närmar sig vi har 70 långa dagaaar kvar.