• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Vi har varit i Goa o det dröjer innan vi åker dit igen....

• loppis7

Det var bra pris Smilla men för oss blev det dyrare att åka med Norwegian än att åka direkt till Krabi med Thai o då ingår ju både bagage,mat o dryck.

• loppis7

Noesmamma:Var hyrde ni huset ,på vilken trand o hur mycket kostade?

• loppis7

Behöver snabb hjälp! Ska betala handpening idag men blir osäker på om vi har fått ett bra pris el om vi ska vänta ! Har bokat Thai 2 vuxna o 2 barn 5 o 7 år åker 12/12-9/1 o ska betala 30.000 för resa till bangkok+ byte till Krabi restid dit 13tim o hem 16 till Arlanda.

• loppis7

Vi brukar titta på det olika hotellen på bokningssidorna o sedan maila ner direkt till hotellet o göra en förfrågan. Thai kör ju många flyg direkt till BKK.

• loppis7

Nu handpenning betald så det är väl dags att försöka låta bli att kika efter billiga flygstolar men det kommer inte att bli lätt.

Vi känner oss nog ganska nöjda med priset iallfall man får ju tänka på att vi åker när det är som dyrast. Vi har också varit o titta på Noble House som såg jättemysigt ut men kanske lite för mycket barn för min del(kanske skadad då man har 7 själv) Tänk att man radan har bokat ju o nyårsresan.  

• loppis7

Var in o titta på barnklubben o det verkade ju men det var väldigt dyrt tycker jag.

• loppis7

Ibland så tror jag också att man ska fundera på vad som är vikitigt för just er/oss när det gäller hotell . För oss så är läget vid stranden det viktigaste att hotellrummet ligger precis på standen så att barnen kan springa upp o ner  själva sen spelar det inte riktigt lioka mycket hur många stjärnor hotellet har. Vårat hotell som vi har bott på 2 ggr o även denna gång har bokat är "bara" 2 stjärnigt men vi tycker att det är perfekt.

• loppis7

Vad tycker du själv är viktigt? gå på det också.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)