-
Den självklara vadderingen i detta fall, haha.Thegran skrev 2010-10-16 17:27:48 följande:vi har en väska som knappt är vadderad, men vi vadderar den med blöjor :)
-
Jag hoppas att Clarityn ska funka om vi nu skulle behöva det. Zyrlex har jag testat (mot pollenallergi) och jag blev äckligt dåsig. Inget kul på semestern, men det funkar ju om man tar den innan man ska sova iafulligulli skrev 2010-10-16 18:33:22 följande:Gud vad konstigt! Jag köpte en annan sort på apoteket i sommras och den fungerade inte, men sen tog jag en Clarityn och då slutade det klia
-
Ibland är det ju så att viss medicin funkar bättre för vissa och sämre för andra . Så ja, testa på du.han skrev 2010-10-16 18:57:42 följande:nu hittade jag en annan sida som säger att clarityl funkar utmärkt :) ja får väl la köpa båda kanske hmm
-
Vad för vagn tar du med dig?Karolina75 skrev 2010-10-16 21:35:18 följande:Tack för alla svar om förpackning av vagn och vagnväskor! Det måste nog bli till att köpa en väska då! Var har ni köpt era väskor? Passar de flesta modeller de flesta vagnar eller måste man köpa samma märke som på vagnen?!
-
Vi har ju som sagt runt 60 dagar kvar och jag har redan tvättat Mileas sommarklänningar och lagt dem i "Thailandslådan". I den ligger även solkrämer, solkläder, simprylar, miniapotek, barnens duschkrämer (hittade inga bra i T sist) och en hel del mer . Jättekul ju!!!
-
Den 20 dec.Mawe123 skrev 2010-10-17 10:02:24 följande:Vilket datum åker ni?
-
Gott . Ska bli skönt att åka iväg över jul och nyår, men samtidigt kommer jag sakna resten av familj och vänner just under denna tid. Men det ska nog gå braMawe123 skrev 2010-10-17 10:38:55 följande:Då är vi bara ett par dagar före, lämnar sverige den 14:e dec.
-
Och nu blir det så .Mawe123 skrev 2010-10-17 11:18:12 följande:Vi åkte hem på julafton förra året, hade beställt transfer från klong dao klockan elva, satt vid julaftonsfrukosten och var tystlåtna och sentimentala och hade packat allt klart. Så pep min telefon till och jag fick ett sms från fritidsresor, flyget var försenat. aldrig att jag blivit så lycklig över en försening
Jag ringde och bokade om transfern till klockan tre, så gick vi ner till stranden tog ett långt julaftonsdopp i havet och tittade på alla semesterfirare som sprang runt i tomteluvor.
Gick en promenad bort till Gong Grit och åt en sista Räkcoctail och drack ett sista glas semester vin..
hade alldeles underbara bonus timmar, men då på vägen tillbaka till southern, bestämde vi att nästa år då skulle vi minsann stanna över jul och nyår
2006 kom jag ner till Thailand den 29:de december och såg lite spår av julfirandet. Kitchigt värre, haha men det såg roligt ut. Blink blink och massa färger.
I år får vi försöka hitta några små julklappar till barnen, sånt som går att ta med hem. Och så ska vi gå ut och äta riktigt gott. Det blir säkert på nån billig thailrestaurang haha, men de är bäst. -
Jag har ju våndats lite över att behöva ta på bikini eftersom jag fick mitt andra barn i februari. Så nu har jag tagit tag i det lite smått med hjälp av viktklubb.se och lite simning/rejäla promenader och (här kommer skrytet ) jag har gått ner 2,2 kg på 2 veckor . Hade en syndig mathelg dock för jag klarar inte av att vara duktig varenda dag. Men mån-fre är det 1300 kcal/dag som gäller. Lite OT-ämne kanske men jag blir så glad över lite resultat
-
Det är svårt att få på barnen badskor, tycker jag. Iaf den modellen vi hade (sunblock). Jag skulle nog sträcka mig så långt och säga att det var omöjligt att få på Milea badskor. Hennes små bulliga bebisfötter gick inte ner i skorna.