Lycka 1 skrev 2010-03-30 21:13:03 följande:
Är det jag som är helt knäpp eller vart hittar ni alla billiga flygbiljetter?Har letat på dom länkarna jag fått här inne men inte får jag upp nå billiga biljetter
inte.Vi är två vuxna och ett barn som kommer vara 3 år när vi ska åka. Vi vill åka kring mars nästa år. Det blir väl billigare i slutet?När jag letar får jag upp priser på över 30000:- Då blir det ju samma pris som att åka charter.Hittade en resa till Khao lak med Ving som skulle gå på ca 32000:- med hotell då. Bra pris?
om du går in på
www.flygresor.se/thailand/bangkok/priskalender.php&year=2011&from=stockholm
är det jätte lätt att få en överblick på alla resor, tyvärr är inte så många resor utlagda för mars 2011, men det kommer när vi passerat april =) så håll ut!
dock finns en resa redan nu, 16 dagar till bangkok för 6008kr / person med flygbolaget Qatar, 5 stjärnaigt flygbolag? jag har aldrig flygit med dem, men min syster har jobbat för dem under en tid då hon blev uthyrd från sitt bolag... hon flög visserloigen bara små plan i mellanöstern... och allt var bra =)
googla och se om du hittar ngt om dem? eller kanske ngn här som rest med dem?
Min familj har åkt till Thailand i fredags förra veckan, dem hittade sin resa via den sida jag gett dig, dem bokade i slutet av januari och fick betala strax över 4000! /person för 3 veckor! visserligen flyger dem med ngt ryskt bolag, men jag har pratat med dem när dem kom ner till bangkok och allt hade gått mkt bra! Nackdelen är att dem har en lååååååång mellan landning i Moskva på vägen hem... kanske inte ett alt. när man reser med barn, men då bokade dem det billigaste =) så visst kommer du kunna hitta billiga biljetter, ha is i magen, det kommer