• TomMon

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Ja, det är helt sjukt hur några ören på en växlingskurs kan göra så stor skillnad, galet!!

• TomMon

På Lotus i Krabi finns en affär med bara Converse, snacka om jag handlade mycket där sist. Tyg, skinn, alla varianter, även barnstorlekar, pyttesmå. Bredvid ligger Levi's, där har de alltid köp 2 få 50% på den tredje, sweet! :)

• TomMon

Jag köpte Converse i tyg för strax under 1000 baht, och i skinn för strax under 2000 baht. Affären ligger på första våningen, nära Dunkin' Donuts. Barnstorlekarna är jag inte säker på exakt hur små, men de såg väldigt små ut, typ till en 2-3åring kanske, men har verkligen ingen exakt uppfattning!

• TomMon

Jag har fått det någon gång i någon frukt-Som Tam, men annars har russinen lyst med sin frånvaro!

• TomMon

Hör med lokalbefolkningen ang telefonkort, de har ofta koll på vilka som har bäst erbjudanden just nu. Vi brukar köpa OneToCall.

• TomMon

Avvin: Lotus i Krabi town har mycket Converse till bra priser. I närheten finns även en Outlet med mycket sport- och surfmärken.

• TomMon

Majomaj: herregud vilket pris!! Det får mig att hoppas och tro att vi kommer att ha råd att fortsätta åka även som tvåbarnsföräldrar!! :)

• TomMon

Det var jag som tipsade om Lotus i Krabi, där finns Converse för barn. Samma butikskedja som i Phuket, men butiksinnehållet kan variera.

• TomMon

Winters; har ej koll på barnpriserna, men vuxenvarianten kostade 1000 baht för tyg och 2000 baht för skinn, på ett ungefär.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)