• TomMon

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Kolla runt på Trip Advisor, leta typ på Holiday homes el ngt, jag hittade många bra tips där, plus att folk lägger upp egna bilder, utan ev retuschering. Har dock ännu ej hyrt ett hus, men det kommer! :)

• TomMon

Troligtvis kring Ao Nang, men det ligger långt in i framtiden skulle jag tro. Först blir det nog ett par vändor med vanligt hotellboende!

• TomMon

Angående hotell nära Kastrup så har vi bott på Quality Airport hotel Dan någon gång, det var prisvärt och nära flygplatsen.

• TomMon

Oj, det har jag glömt skriva, vi är hemma redan! ;) Vi kom hem i onsdags och allt har gått/går jättebra, de är världens finaste kids som kör slut på sina föräldrar, haha! :)

Gulligt av dig att komma ihåg, nu skäms jag för att jag missat att uppdatera er! :)

• TomMon

Tack ska ni ha! Ja, det är ett syskonpar på 4 och 3 år! De är underbara och resan gick bra, peppar peppar! Nu är det mycket att ordna med Skatteverket, tingsrätten, Migrationsverket och läkarundersökning, puh! Men för det mesta myser vi och har kul tillsammans! Jag och mannen stannar hemma till och med februari så det känns underbart!!

• TomMon

Vi kollade upp kostnader på parkering på Kastrup, billigaste kostade 100 DKK per dygn. Så vi valde bort det. Vet att det inte var svar på din fråga, men man kan iaf göra en jämförelse.

• TomMon

Thegran: Hur lång tid tar det från Bkk till koh samet? Så hotellet erbjuder någon form av transfer?

• TomMon

Jag tycker det hänt mycket med priserna på hotell, och då snarare att det blivit billigare, iallafall i Ao Nang. Jag jobbade där 1999, då fanns det färre hotell och priserna var höga. Nu finns det många hotell och varje år vi åker ner kan vi fynda hotellrum! Bra för oss, sämre för hotellägarna! :)

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)