• TomMon

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Klong Muang var jag på när det var under uppbyggnad, då var det mest bara lera och byggmaskiner där. Nu ligger många exklusiva hotell där, de har egna strandremsor om jag fattat det hela rätt. Typ Sheraton och Hilton och sånt tror jag. Det tar ett tag med taxi in till Ao Nang, de flesta som bor på Klong Muang verkar spendera kvällarna där iallafall.

• TomMon

Railey har boende i alla prisklasser, kanske något över Ao Nang-priserna. Man kan även bo på Phra Nang, på Rayawadee resort (som sträcker sig över ett område som täcker samtliga tre stränder), det är snordyrt.

• TomMon

Åh Peak, det låter helt underbart!! Skönt att ha 4 underbara veckor framför er! Njut!

• TomMon

Hade inte tänkt åka nästa år men... Någon som har bra tips på familjerum i Ao Nang? Har ni någon erfarenhet av Timber house?

• TomMon

MissCh: Tack! Blev dock lite besvikna på Phra Nang Inns pool när vi var där och kollade i somras, den ligger väl väldigt mörkt?

• TomMon

Vad är det nu de där armpuffarna som är så bra heter? Alltså de barn badar med.

Hade ni bott på ett hotell som hade en juste barnpool eller är det mindre viktigt, bara det finns pool? Barnen är 5 och 4.

• TomMon

Simbaa: låter intressant! Vilka stl? Mina kids är 5 och 4 och har ingen vattenvana, passar de ringarna du har då?

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)