• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Hercule

Vad säger det om dig att du inte märkte att det var något lurt förrän du fick se flaskan? {#lang_emotions_undecided}

Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • noia

Ja dumpa honom, du kommer aldrig att kunna förändra ett sådant betéende hur mycket du än intalar dig själv att det går! Han kanske byter för syns skull, för att göra dig nöjd, men när du inte ser plockar han fram Dubbelduschen igen...

• Hercule

Lite som att sitta och prisa snittarna på gourmetrestaurangen tills man får reda på att de är gjorda av kattmat ...

• lokisse
    Vik hädan skrev 2010-03-24 20:16:07 följande:
    Trots att hans kuk är 20cm i omkrets??
    kan du inte koka ur honom ordentligt sa slipper du oroa dig det gjör ju inget om han krymper lite i tvätten
    Difficile est saturam non scribere
  • Jazza
    FruSen skrev 2010-03-24 20:20:05 följande:
    Haha, jag visste inte ens att DubbelDusch fanns kvar!
    Det gör det inte.. TS ligg har köpt hela lagret i nordländerna
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Hercule skrev 2010-03-24 20:20:34 följande:
    Lite som att sitta och prisa snittarna på gourmetrestaurangen tills man får reda på att de är gjorda av kattmat ...
    Eller.................... av bajs
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Hercule
    Jazza skrev 2010-03-24 20:23:17 följande:
    Det gör det inte.. TS ligg har köpt hela lagret i nordländerna
    Och han har länsat ÖoB
  • pumbis
    Vad sjutton är dubbeldusch då?? :P
  • LyckligtSlut

Haha, låter som att du fått min gamla pojkvän! Grattis, han var bra! Trots dubbel dusch...:)

Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!