• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Killen1

Ja vilka nötter det finns. Va spelar det för roll vad han har för duschtvål? Va glad för att han inte luktar svett ist och se till och väx upp.

• Jag Ser Krabbjuice I Ditt Skägg

I min hembyggd fanns en man som kallades Dubbel-Ful.

det finns alltid en morgondag
  • Marleen

tror nog att du la detta inlägg i fel kategori.... ska nog ligga i sandlådan....

om inte så ja, då finner jag inte ord....

• etanol

Det här är allvarligt! Jag kan inte se någon annan råd än att du köper en Clive Christian X perfume och duttar ner i duschtvålen, allt för att han åtminstone ska lukta rätt när han kliver ur duschen...alternativt dumpa honom...Guuu vad jag lider med dig.

• Pormoicheia

Skicka honom på no poo-camp! De kan få ordning på honom!

Apprentice Moraltant *back in action*
  • Jazza

Det är lika illa som att en tjej använder Date....

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Vik hädan
    Jag Ser Krabbjuice I Ditt Skägg skrev 2010-03-24 19:00:18 följande:
    I min hembyggd fanns en man som kallades Dubbel-Ful.
    Är din hembygd Konga i Småland va? Därifrån kommer min kille.
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!