• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Jazza
    etanol skrev 2010-03-24 19:39:39 följande:
    Eeeh, nej det har jag inte...Jamen dåså, är du svinful TS så har Jazza en kanonidé som kanske funkar. Ja här brainstårmas det som aldrig förr.
    Det känns ju mer och mer som det bästa alternativet... Hon blir snyggare och slipper DubbelDusch stanken... *tar patent*
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Vik hädan

Ni har fått mig att inse att jag och min Dove inte är ett dugg bättre än han och hans Dubbeldusch.... Så jag behåller honom, han är ju iallafall snygg och har stor kuk.

• etanol
    Jazza skrev 2010-03-24 19:40:46 följande:
    Det känns ju mer och mer som det bästa alternativet... Hon blir snyggare och slipper DubbelDusch stanken... *tar patent*
    Ja nu är vi överens. TS vi har bokat in dig på Akadmikliniken den 1:a april kl. 08,00. Kom ihåg att tvätta dig med antibakteriell tvål innan. Det borde inte bli så dyrt, men även om det blir det så är det ju värt det.
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-24 19:19:53 följande:
    En karlakarl, som dricker bensin och klår upp alla omkring sig?
    Nej, givetvis en riktig man.... Ingen mes här inte.....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • etanol
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:43:48 följande:
    Ni har fått mig att inse att jag och min Dove inte är ett dugg bättre än han och hans Dubbeldusch.... Så jag behåller honom, han är ju iallafall snygg och har stor kuk.
    Snacka om WT...

;)
  • Jazza
    etanol skrev 2010-03-24 19:45:04 följande:
    Ja nu är vi överens. TS vi har bokat in dig på Akadmikliniken den 1:a april kl. 08,00. Kom ihåg att tvätta dig med antibakteriell tvål   Dubbeldusch innan. Det borde inte bli så dyrt, men även om det blir det så är det ju värt det.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • etanol
    Jazza skrev 2010-03-24 19:47:26 följande:
  • Killen1
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:43:48 följande:
    Hur är det egentligen?
  • Vik hädan
    muffin skrev 2010-03-24 20:14:15 följande:
    Gör slut. Helt klart.
    Trots att hans kuk är 20cm i omkrets??
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!