• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Lady Namárië

PennyLane: Så hemskt! Har du hämtat dig, eller påverkar det fortfarande tilliten i dina relationer? *styrkekram*

TS: Om du känner att du inte orkar konfrontera honom ensam, ta stöd av en eller flera vänner! Det kanske känns lättare att slänga dubbelduschen i ansiktet på honom om du har 15-20 av dina närmaste med dig. Då kommer han inte att kunna manipulera dig och få dig att tro att det var en engångsföreteelse.

So say we all
  • DaVinci
    Kristina30p skrev 2010-03-25 11:50:07 följande:
    Du måste ju förstå att detta är det töntigaste och minsta problem jag någonsin läst om. Är du 13 år eller? Skriv och uppta andras tid när det faktiskt hänt något i ditt liv. Patetiskt!
    Hahaha
  • stjärna05

Men det är en duschtvål... Hahahaha!!!

• Rigmor Mortis
    Lady Namárië skrev 2010-03-25 12:44:13 följande:
    PennyLane: Så hemskt! Har du hämtat dig, eller påverkar det fortfarande tilliten i dina relationer? *styrkekram* TS: Om du känner att du inte orkar konfrontera honom ensam, ta stöd av en eller flera vänner! Det kanske känns lättare att slänga dubbelduschen i ansiktet på honom om du har 15-20 av dina närmaste med dig. Då kommer han inte att kunna manipulera dig och få dig att tro att det var en engångsföreteelse.
    Vilka vänner? Den typiske Dubbelduscharen bryter först ner tjejen så hon inte har några vänner kvar, sen visar han sina hygien(o)vanor  Och tro honom inte om han lovar att sluta, som kostaterats ovan; En gång dubbelduschare, alltid dubbelduschare. 
  • Zimlis

Han är fast.. det du kan göra är att hälla ut dubbelduschen och fylla flaskan med något mer med stil. Byter du ut dubbeldusch-flaskan så är du ond om du bara byter ut innehållet så märker han inte det direkt..

• snarf

Finns säger andra i din kommun som har samma problem. Kollat upp om de finns någon anhöriggrupp?? Vem vet.. Han kanske till och med tvättar håret med detta!

• snarf

Ja är så upprörd så jag skriver fel ser ja, "säger" ska narturligtvis vara säkert.

Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!