• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Sommarlöv

Haha, ja alltid finns det något att gnälla på. Min kille använde med dubbeldusch när vi träffades och han är nog så långt ifrån WT som man kan komma i övrigt. Han har dock slutat med det....

• Lady Namárië
    Rigmor Mortis skrev 2010-03-25 13:26:24 följande:
    Vilka vänner? Den typiske Dubbelduscharen bryter först ner tjejen så hon inte har några vänner kvar, sen visar han sina hygien(o)vanor  Och tro honom inte om han lovar att sluta, som kostaterats ovan; En gång dubbelduschare, alltid dubbelduschare. 
    Fy så hemskt! Finns det inga jourboenden för sådana här situationer?
    Kokomo skrev 2010-03-25 13:29:44 följande:
    1. Gör slut! 2. Anmäl!
    Ja! Alldeles rätt!
    So say we all
  • StilaM

Har du kollat hans körkort? Han kanske heter Cewhin eller Winzäänt i mellannamn...

• Kokomo
    Lady Namárië skrev 2010-03-25 14:09:23 följande:
    Ja! Alldeles rätt!
    Om kommunen har varken jourboenden eller anhöriggrupper har jag bara en sak att säga om den... ANMÄL! Förhoppningsvis uppmärksammar Uppdrag granskning din anmälan och gör ett program om kommunen och problemen med dubbelduschare.
  • Sarasvensson87

Men oj? Om du tkr att det är ett så stort problem vad han använder för tvål, så säg det till honom då! Köp du en tvål för flera hundra kronor om han blir så mkt renare av den!

• listo

Men alltså det handlar om värderingar... man kan ta tvålen från mannen, men aldrig ta tvålen UR mannen.

Traddiraddiraj
  • Rigmor Mortis
    Sommarlöv skrev 2010-03-25 13:48:08 följande:
    Haha, ja alltid finns det något att gnälla på. Min kille använde med dubbeldusch när vi träffades och han är nog så långt ifrån WT som man kan komma i övrigt. Han har dock slutat med det....
    Ja, man kan ju göra klassresor, men skrapar du lite på ytan ska du se att du hittar Cewhin därunder {#lang_emotions_sealed} Class is only skin deep, som det gamla talesättet lyder. 
  • MiIou

Jag trodde att jag var ensam om det här problemet!
    Min sambo tvättar även håret med dubbeldusch!{#lang_emotions_cry}
    Jag har försökt att på ett respektfullt sätt berätta hur hans duschtvål får mig att känna mig, men han tar mig inte på allvar, eller bryr sig inte?
    Jag känner att det här problemet sakta men säkert får oss att glida ifrån varandra, jag vet inte vad jag ska göra?

Han använder även någon billig variant av deo inköpt på Willys.
    Är det kört för oss eller går relationen att rädda på något sätt?

/sambo till en 25-åring som luktar gubbe

• Elavela87

shit ts! om den är köpt på Lidl eller Netto så får du nog gå parterapi med honom! och sen anmäl honom till chockterapi! ohållbart!!

• Waldo

tja, vad finns det att säga, livet är slut.
    Vad ska du göra om någon får reda på detta, syskon föräldrar, grannar
    Ja, nu ljuger du natuligtvis det förstår jag, men om dom verkligen får reda på det och sprider skammen

Har du barn kommer du att bli anmäld till soc och stödåtgärder kommer att bli insatta.
    Jag har hört talas om att man försöker fasa ut detta beroede sakta men säkert
    Man börjar med att ge en sista dubbeldusch, sedan går man över till nivea, när den är slut blir det axe och på så sätt jobbar man sig ur träsket

Du skulle kunna försöka sätta in en liknande avgifning själv innan det behöver gå så långt så det blir en offentligt skam och myndigheter behöver bli indragna

Styrkekram

Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!