• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Emil 05

Men hallå vad är det för fel på Dubbeldusch? bättre att använda Dubbeldusch än att inte duscha alls.

Min sambo använder det och det är inget "fel" på honom älskar honom lika mycket för det.

Vad tycker TS att hennes man ska duscha i då?

• Väntan på en liten

TS: Allvarligt?? Bygger du en relation efter vad han använder för schampoo och tvål? Jisses.

Längtar...
  • Väntan på en liten

Oj förlåt det var visst fjant tråd glöm. Hatar denna sandlåda

Längtar...
  • Syster Luring

Jag känner med killen. Det verkar som att alla försöker döma honom bara genom TS beskrivning av hans Dubbeldusch. Är det inte så att vi människor istället borde lära oss att se bortom blå plasflaskor med WT-parfym? Att se personen bakom duschtvålen och istället för att döma ut honom lyfta fram hans fina sidor. Jag tycker att vi går ihop, fixar en FB-grupp och stödjer honom i detta hans svåra tid.

TILLSAMMANS KAN VI!

♥ August -95 & Edvin -09 ♥
  • MK84

Å va ja älskar sånna som tar sandlådan seriöst! =))))

• Väntan på en liten
    MK84 skrev 2010-03-25 19:12:28 följande:
    Å va ja älskar sånna som tar sandlådan seriöst! =))))
    Som mig alltså? De är ju ibland tragiska trådar här på FL som tar upp liknande så man vet ju aldrig om TS menar allvar eller inte förrän man ser efter i vilken forum den ligger i.
    Längtar...
  • Zimlis
    Väntan på en liten skrev 2010-03-25 19:15:46 följande:
    Som mig alltså? De är ju ibland tragiska trådar här på FL som tar upp liknande så man vet ju aldrig om TS menar allvar eller inte förrän man ser efter i vilken forum den ligger i.
    Nää du är inge rolig - du kom ju på det.. Roliga är dem som trots att det bankats in med hammare att trådhelvetet ligger i sandlådan ändå ska fortsätta och hävda att det tycker minsann så
  • MK84
    Väntan på en liten skrev 2010-03-25 19:15:46 följande:
    Ja, du är ju inte den enda. Men jag har för vana att alltid kolla vilken kategori de ligger i innan ja läser en tråd. Sällan ja klickar in på sandlådan, men gjorde de nu å de är ju som skoj när folk blir upprörda.

Jag menar inget illa, är bara hemskt lättroad! ;) Sorry..
  • Ulf Harrys Farsa

Att vara man och +15år och använda DD är som att vara kvinna +15 och anvämda Date shampoo, fyfan för 35 plussare som luktar godis.

• Väntan på en liten
    MK84 skrev 2010-03-25 19:18:36 följande:
    Ja, du är ju inte den enda. Men jag har för vana att alltid kolla vilken kategori de ligger i innan ja läser en tråd. Sällan ja klickar in på sandlådan, men gjorde de nu å de är ju som skoj när folk blir upprörda. Jag menar inget illa, är bara hemskt lättroad! ;) Sorry..
    brukar också alltid kolla, men jag blev så himla störd över rubriken när jag såg den bland hetaste favoriterna och tänkte vad är det för nån ytlig bimbo som bryr sig om sånt oväsentligt vilken duschtvål och schampoo killen använder.
    Längtar...
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!