• Vik hädan

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

• Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Vik hädan

Tack för stödet ni snälla människor som förstår mig! Till er andra vill jag bara säga SKÄMS! Att ni måste komma in och vara elaka och hoppa på mig, jag behöver faktiskt STÖD och goda råd!

• Pix Ladin
    Killen1 skrev 2010-03-24 18:59:41 följande:
    Ja vilka nötter det finns. Va spelar det för roll vad han har för duschtvål? Va glad för att han inte luktar svett ist och se till och väx upp.
    Det kanske han gör?
  • Kya

fanns det inga andra tecken på hans WT? slutar hans namn på y möjligtvis? Har han någon tatuering i tex svanken?
    jag tycker du ska kolla upp sånt innan du spenderar natten där. jaja, du vet bättre till nästa gång!

Filip och Liv, mina stjärnor! :)
  • SimplyTheBest
    Jazza skrev 2010-03-24 19:03:07 följande:
    Det är lika illa som att en tjej använder Date....
    Fifan...gör någon det?
    Om det inte passar - fuck off.
  • Jazza
    SimplyTheBest skrev 2010-03-24 19:06:13 följande:
    Fifan...gör någon det?
    Ingen jag känner i alla fall. Såna får man sålla bort, omgående.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Vik hädan

Han har inga tatueringar, men han kommer från Småland. Så man borde väl ha anat. Men jag vär kär och naiv.

Kya skrev 2010-03-24 19:06:12 följande:
    fanns det inga andra tecken på hans WT? slutar hans namn på y möjligtvis? Har han någon tatuering i tex svanken? jag tycker du ska kolla upp sånt innan du spenderar natten där. jaja, du vet bättre till nästa gång!
  • Killen1
    Pix Ladin skrev 2010-03-24 19:04:59 följande:
    Det kanske han gör?
    Hoppas det, då har hon något vettigare och gnälla på!!!
  • Pix Ladin
    Killen1 skrev 2010-03-24 19:09:02 följande:
    Hoppas det, då har hon något vettigare och gnälla på!!!
    Han kanske inte kan hjälpa det.
  • Vik hädan
    Little Ms Chatterbox skrev 2010-03-24 19:08:19 följande:
    Och vad är du för en som inte kunde sniffa dig till vad han hade innan du sov över?! Brukar han lukta wunderbaum nybil? Den sunkiga lukten av solarie eller kanske annan bluff?
    Jag röker 2 paket om dagen så jag känner ingen lukt tyvärr.
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!