Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

du far skänka honnom en trevlig duchtval av ett trevligare märke (hermes eller burbery) och hoppas att han fattar vinken...

Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-03-24 20:16:07 följande:
    Trots att hans kuk är 20cm i omkrets??
    kan du inte koka ur honom ordentligt sa slipper du oroa dig det gjör ju inget om han krymper lite i tvätten
  • lokisse
    Waldo skrev 2010-03-25 15:23:40 följande:
    tja, vad finns det att säga, livet är slut.Vad ska du göra om någon får reda på detta, syskon föräldrar, grannarJa, nu ljuger du natuligtvis det förstår jag, men om dom verkligen får reda på det och sprider skammenHar du barn kommer du att bli anmäld till soc och stödåtgärder kommer att bli insatta.Jag har hört talas om att man försöker fasa ut detta beroede sakta men säkertMan börjar med att ge en sista dubbeldusch, sedan går man över till nivea, när den är slut blir det axe och på så sätt jobbar man sig ur träsketDu skulle kunna försöka sätta in en liknande avgifning själv innan det behöver gå så långt så det blir en offentligt skam och myndigheter behöver bli indragnaStyrkekram
    att nagon skulle fa reda pa det är ju mer eller mindre detsamma som en dödsdom... för den som snokat förmycke
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-03-25 17:09:16 följande:
    Hej alla! Jag vill bara säga att jag bläst och begrundat alla svar, och är oerhört tacksam över det stora stöd och den förståelse jag får av er!Det har varit en jobbig vecka, först höll jag ju allt detta inom mig tills jag igårkväll öppnade mig för er här på FL. Det känns bättre nu. Jag är fortfarande upprörd, men jag har inkallat honom till ett krismöte för att diskutera hur vi ska gå vidare från detta.Jag kommer att ställa honom ett ultimatum; Antingen går han med på parterapi och en livsstilsförändring, annars dumpar jag honom. Jag känner ändå att jag inte vill ge upp hela vår relation, utan han ska få en chans. Men sumpar han den och börjar använda Dubbeldusch igen så är det slut för gott!Har någon tips på bra parrelationsterapeuter i stockholmstrakten?
    dr mc ska vara bra har jag hört!
  • lokisse
    Vik hädan skrev 2010-03-26 10:42:28 följande:
    Självklart är jag seriös, och jag startade faktiskt denna tråd för att få STÖD, inte påhopp. Som tur finns det många fina människor på FL (till skillnad från dig) som förstår mig och kommer med goda råd och peppar mig.
    stackars dig ts.
    fattar inte varför folk alltid ska hoöpa pa folk!
    det är skitjobbigt för dig!
  • lokisse
    thomasw skrev 2010-03-26 14:07:20 följande:
    Du har en tillfällig pojkvän och du är samboTesta med en dubbel i duschen
    jag gissar att hon redan har gjort sig av med sambon för den nya pojkvännen tyvär
  • lokisse
    Änglatrollet skrev 2010-03-29 19:39:33 följande:
    Ni får faktiskt ursäkta mig, jag känner mig urdum och löjlig som inte vet vad detta handlar om. Vaddå Dubbeldusch? Axe? Family Fresh? buljong? Är det något jag borde fatta, begripa och undvika, eller? Jag är uppriktigt nyfiken om detta och vill lära mig något nytt.
    japp det bör du undvika!!
  • lokisse
    Änglatrollet skrev 2010-03-29 20:15:47 följande:
    Tack för svaret! Tur att jag aldrig köpt det då...eller ens sett att maken haft det hemma. Varför skall jag undvika det om jag får fråga?
    den har i gentligen dött ut nagon gang vid 99 eller sa. etyp tog med sig dom sista när han försvan fran svensktoppen...
    bara att hitta en san raritet borde fa varnings klockor att ringa.
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!