Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Spirit: Snurriga jag! Hoppas det går bra för den tvillingen
Förstår precis vad du menar med att vara harig för att sluta med prednisolonet...
Spirit: Snurriga jag! Hoppas det går bra för den tvillingen
Förstår precis vad du menar med att vara harig för att sluta med prednisolonet...
Daniela: Jag är i v:21+5 idag. Känns helt otroligt! Du menar att din kompis äter levacin va? mot köldkörtelrubbning? Prednisolon är för att dämpa immunförsvaret.
Hitills har tillväxten på våran klump varit bra. Gjorde ett UL i fredags senast och det såg fint ut. men när ni skriver att det kan påverka tillväxten blir man ju fundersam. Å andra sidan har min barnmorska på spec MVC haft flera patienter som jämnt står på prednisolon utan att ge biverkningar på mamman eller foster. jag litar på min läkare. om inte annat så bråkar mina eksem utan kortison vid graviditet
Sushikatten: Kul att se dig! *vinkar* Jag började med prednisolonet dag 7 i cykeln.
Syrling: Grattis till sonen!
Grisolle: Hur var semestern? Var var ni?
Pinglan: Håller tummarna att du får positiva besked!
Pinglan: Gött! Jag levde också vecka för vecka i början. eller fram tills nästa VUL. Kändes ungefär som enda sättet för mig att hålla lugnet.
Grisolle: Låter gött med degning i stugan! Hoppas kreativiteten ger utdelning
Daniela: Håller tummarna!
Daniela: Grattis till lyckat VUL!
Kramizar: Välkommen hit! Här får man hänga oavsett om man har barn. Hoppas ändå du slipper ett tredje missfalll...
Lustigt att ni skriver om folk med utväxt. Här är en till *vinkar* Jag har också råttfärgat tunt flygigt skandinaviskt hår som ser mkt bätre ut med slingor i. Hade bestämt mig innan denna graviditet att jag skulle göra slingor igen efter första trimestern. och där är jag ju nu, med råge Men har liksom inte fått tummen ur... Måste hitta en ny frisör bara. Min förra höll bara på att fråga när vi ska ha barn (har gått hos henne några år).