• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Bling: Spännande att höra hur det går Är det vår i Aten?
    Grattis Pinglan!!!
  • Irma

Hjördan:  Rosa flytningar behöver inte betyda missfall. Men förstår att du är orolig! I vilken vecka är du i?

• Irma

Bling: Å det låter underbart med lite sol och värme Hoppas det gått bra idag!

MrsSara: Grattis!
    Hjördan: Hoppas dina läskiga flytningar behagar försvinna fort som bara den! Och att oron följer samma väg.
  • Irma

Laban: Grattis! Lev på detta nu så länge du kan  

InHeaven: Jag tror att anledningen till att man inte hittar något på proverna för så många är att dom inte kollar allt. Immunologiska tester är det inte många som får ta...
    Ego: Var på spinning förut. Tror ni inte det sitter en gravid tjej och cyklar med magen i vädret Blev så grymt avundsjuk! Sen i omklädningsrummet såg jag två till gravida. Inte ens på gymmet får man vara ifred från dom
  • Irma

Bling: Det låter ont! Hur många omgångar/resor räknar man med att du måste göra innan dina värden blivit bättre? 

• Irma

Grisolle: Beklagar ditt missfall Hoppas du får träffa en läkare som är intresserad av missfall. Stå på dig!

• Irma

Laban: Hoppas det går bra imorgon!

Grisolle: Som Bettan skrev, reproduktionsmedicin på sahlgrenska. dom gör utredning. Läkaren som gjorde min utredning var inte ett dugg intresserad av upprepade missfall. Men sen, graviiditeten efter det, fick jag träffa en mkt bättre läkare. som efter mycket om och men efter nästa missfall remitterade mig vidare till en läkare som är mer insatt. Säg till om du hittar någon privatgyn som är bra!
    Pinglan: Redan v8! Tänk, jag tyckte det var nyss du plussade. hoppas det ser fint ut på torsdag!
  • Irma

FiaLisa: Välkommen! Beklagar dina missfall Hoppas du slipper genomgå fler missfall. *stor kram*

Hjördan: ja shit vad säger man om laxen :-O den är svår! Efter alldeles för många missfall har jag börjat undvika "förbjuden" mat och dryck i omgångar. Även när jag inte varit gravid. För att förvirra folk lite. Inget bra tips kanske nu när du är gravid....
    Laban: Grattis! Underbart!
  • Irma

InHeaven: Med mig är det helt okej. Körde 1 timme spinning igår. Gött å få lite endorfiner. Alltid något att trösta sig med när man inte får försöka blir gravid. Börjar vakna till liv efter en härlig sovmorgon och långsam frukost. Hur är det med dig?

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14