• Irma

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Bettan: Har varit ute och rest i jobbet och inte hunnit titta in här...
    Fan vad du ska behöva stå ut med! Skrämmande hur illa vården här i våran stad fungerar! Blir så arg! Hoppas all denna cirkus resulterar i en pigg och glad mini på utsidan i slutändan! Nu får det vara nog med drama för er! *stor kram*
  • Irma

Bettan: Sa inte säga att nu får det vara nog då, jag önskar det får vara nog för er Det är ju bra att det finns några bra läkare som tänker. Men tänk alla patientmöten med dom andra nötterna! Skrämmande att det hänger på vem man hamnar hos. Jag och mannen har flera gånger kallat våran läkare/läkarkontakt att vi "vann på lotto". 

• Irma

Spirit: Oj. hur kan den ena vara frisk och den andra ha DS? Vad händer nu? 

• Irma

vad jobbigt att det dröjer så länge innan ni får träffa läkaren härnäst och disskutera

• Irma

dumkropp: Välkommen hit! Beklagar dina missfall Säger som Annica, kan vara bra med någon professionell samtalskontakt för att få hjälp att hantera det hela. 

• Irma

Bettan: Blir också alldeles rörd när jag läser det du skriver. Ska tänka på dig, mini och din sambo imorgon. Lycka till!

• Irma

Bling: Hoppas det blir en bra resa till NY. Lycka till!   Håller tummarna för er! 

• Irma

Hallå tjejer!

Hur går det för alla?
    Tycker det är väldigt tyst härinne... 

• Irma

Daniela: Grattis till graviditeten! Förstår precis hur nervöst jobbigt det känns inför VUL! Håller tummarna att du får se ett hjärta nästa fredag!

Spirit: Kan tänka mig att du är stor! Vad bra att hjärtfelen går att operera. Självklart inte kul att dom har det, men att diagnosen inte är värre.
    Jag tar fortfarande prednisolon. Har gått ner till 5 mg/dag nu. Tror läkaren vill ta bort det helt runt v:24. Vad har du blivit ordinerad?
    Håller tummarna att tvillingarna vill stanna kvar i magen till v35, minst!  

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14