30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Nu pausar jag ett tag och kollar på SATC tills sambon är för trött och vill sova. Då kikar jag väl in här igen. Men, då sussar väl alla andra.
Ska se SATC2 på onsdag kväll och vill komma lite i stämning.
Nu pausar jag ett tag och kollar på SATC tills sambon är för trött och vill sova. Då kikar jag väl in här igen. Men, då sussar väl alla andra.
Ska se SATC2 på onsdag kväll och vill komma lite i stämning.
Skulle inte varit ngt frågetecken i första meningen utan ett "!".
Härliga bilder, juni! Och såååååååååååå sugen jag blev på smörgåstårta! Och tårta med för all del...
Jepp, det är sammandragningar. Obehagligt men gör inte ont.
Vad skönt att det löst sig med inskolningen av lille L i augusti, Milla! Skönt att den mjuka vägen räckte.
Rackarns, nu missade jag att önska Assar en härlig tripp på Mallis! Men, jag tror nog att semestern blir alldeles härligt skön ändå!
Lena: Trist med inställt helg-besök. Tyvärr lär det inte vara sista gången. Jag har också svårt att inse att familjen har tre högrisk-medlemmar numera vad gäller att vara friska och krya när man ska hitta på roliga saker. I nyårshelgen missade vi två mycket efterlängtade besök, dels från vänner som bor utomlands och dels från min kusin m familj som bor 40 mil härifrån...
Våra pojkar är nu inne i värsta svårsövda perioden. Båda två. Jättetrist att de kommer i säng först framåt 22. Eller ännu senare. Vet inte vad det är. Antingen en faaaaaaaaaas. Hoppas det går över fort. Helst imorgon!
J är inne i en period med en sjuhelsickes humör men mellan utbrotten är hon alldeles ljuvligt härlig och rolig. Hon dribblar fotboll bättre än jag någonsinn lärt mig göra (säger iofs inte så mkt... då jag är ganska kass) och applåderar och berömmer mig för varje spark jag gör - såsom vi gör med henne, O och G.
Idag när jag kom hem med hämtpizza på kvällen så var hon helt lyrisk över att hon fått ett set med hink o spade från vår härlige granne - med Hello Kitty på! J älskar numera den tecknade lilla kattungen och hon avgudar vår jättesnälle granne. Härom veckan när vi började äta kvällsmat så kom han ut på sin garageinfart för att tvätta bilen och J ville genast rusa ut och prata m honom. Jag sa att hon var tvungen att äta färdigt först. En bra stund senare var det tomt på hennes tallrik och jag frågade om hon ville ha mer mat. Men då var hon redan på språng ut genom altandörren och ropade ivrigt hans namn! Gullunge!
Nu ska vi se om min strategi kommer ge gott resultat ikväll. J var supertrött nu på vägen hem från dagis. Koooooonstigt när man somnar kl. 23... Så jag parkerade killarna i lekrummet och tog the easiest way, så J fick somna i vår säng med mig bredvid. Gick på ett par minuter. Förhoppningsvis gör tidig middagssovning att hon iaf kommer i säng vid halv nio ikväll...
Nähä, nu börjag det bli missnöje i lekrummet. Dag att ge killarna lunch!