• Ela

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Assar - Det har aldrig funnits någon risk för att vi skulle glömma bort en spädis i det här hushållet. Det har de varit duktiga att se till. 24/7!

• Ela

Välkommen Liro!

Jag har en fyraåring, en två och ett halvtåring och en ettåring.

• Ela

Persefone - Du har inte fått amningströjorna än så lillebror måste hålla sig inne ett litet tag. Hur ser det förresten ut i helgen? Några möjligheter till överlämning?

• Ela

Persefone - Vi är borta senare delen av lördagseftermiddagen och på kvällen, men i övrigt är vi nog tillgängliga båda dagarna. Och jag känner med dig. Väntan är jobbig!

• Ela

Och mitt vatten har typ aldrig gått spontant utan att det har petats hål på hinnor. I övrigt har förlossningarna varit ganska olika med (särskilt första och andra som är som att jämföra ett maraton- med ett sprinterlopp...).

• Ela

Hormonstinn - Våra barn har aldrig haft feber i samband med magsjuka. Och magsjuka har de varit - senast över julen.

• Ela

Äh, det var inte meningen att skicka ett meddelande. *trött*

Men nu kan jag ju lika gärna skriva till Hormonstinn att jag hade väldigt mycket förvärkar (så pass att de syntes på CTG) tidigt nu sist och jag var öppen tre (eller var det fyra?) flera veckor före BF. E är född BF +4. Såååå länge behöver ju inte er lillkille vänta, men förhoppningsvis kommer han inte de närmaste dagarna. Bra att de har koll på er!

Moppen - BH:ar och amningsinlägg är dina om du vill ha dem.

• Ela

Vi4 - Det finns inte ord för att beskriva hur ledsen jag är för er skull. Jag känner med er så. Varm kram!

• Ela

Skönt dock att läsa att flera i tråden fått positiva besked. Grattis till alla fina RUL!

Spännande dag idag, Systernorr!

Persefone - Det låter heeeelt normalt ert liv som nybliven tvåbarnsfamilj. Underbara, men ibland jobbiga dagar (och nätter!). Grattis igen!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8