30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Cissi - Det var inte okänsligt att inte kommentera första varvet, men jag uppskattar dina ord.
Cissi - Det var inte okänsligt att inte kommentera första varvet, men jag uppskattar dina ord.
Slutet av 80-talet? Då gjorde jag stan osäker - inte så konstigt att jag inte minns barnprogram från den tiden.
Sara - Absolut lyx men inte ett problem i egentlig mening. Jag gör ju inget för att försöka få honom att fortsätta amma utan låter det ske. Men visst är det lite vemod inblandat. Och en stor förändring - tänk att den här kroppen ska bli fri från gravid- och amningshormoner. Vem är jag utan dem liksom.
Hårt hållna tummar här, Fisken!
Dupera ABBA! Det fick mig att undra ett tag faktiskt!
Och grattis N förstås!
Nu framme på jobbet...
Nej, Anna! Nu gråter jag nästan. Jag är så ledsen för din skull. Varmaste kramen!
Fisken - Så skönt att det såg bra ut hos dig!
Emmli - Hej! Vad kul att se dig igen! Du är självklart alltid välkommen att skriva. Vi har också haft "problem" med att T varit för snäll mot R. Det var väldigt länge som R kunde göra mer eller mindre vad som helst på T utan att hon gjorde något mer än på sin höjd ropade lite på hjälp. Nu när R snart blir två och ett halvt har det rättat till sig lite. Det är som att T nu märker att R inte är så försvarslös (*harkel* R är liten och späd men tuff och hård som en rugbyspelare så försvarslös är hon då rakt inte) så nu kan hon ge igen. Men det är fortfarande R som är betydligt mer på T fysiskt än tvärtom. Både T och R är dock väldigt snälla med E, men det lär väl ordna upp sig när han blir större och mer stabil.