Inlägg från: Barbabok |Visa alla inlägg
  • Barbabok

Kasperina, åh vad skönt att han tog det så. Kanske är det t.o.m. lättare att acceptera än om du hade träffat ngn ny så här snart.

Jag berättade för J att den här bebben inte ska komma ut ur snippan utan att en läkare ska öppna en lucka på magen! Stora ögon och mycket tvivel därifrån syntes    

snart är han här
  • Barbabok

hanna haha näe jag fattar inte heller, ens efter att jag lyckats med det själv! det som faschinerar mest är hur smärtan kan försvinna så ögonblickligen efter att det är klart.

snart är han här
  • Barbabok

Rättar mig, att det går fattar jag, men att det drar ihop sig och blir (nåja nästan) som innan är otroligt!

snart är han här
  • Barbabok

Hoppar att kommentera då jag sitter lite upptagen, men måste fråga er som fått KS. Öppnar man sig något alls då? Tänker på avslaget och så, slemproppen? Jag menar, är det inte öppet måste det ju göra ont att få ut avslaget, eller är jag helt bakom flötet för jag hittar inget om det hela Skäms

snart är han här
  • Barbabok

okej, tackar. Jag tänkte att slemproppen måste väl släppa när hormonerna försvinner typ. Sen är det såklart öppet som för mens o annat som kommer ut där. Såklart. Hoppas avslaget blir som sist, typ 3v och rätt lite.

snart är han här
  • Barbabok

Firren haha jag har också börjat få realityvibbar, vet ju inte exakt när KS blir men 7-10dgr före BF, så v21 skulle jag tro. Om nu inte vattenmängden är ännu mindre på måndag då vet jag inte om de gör nåt åt det?

Att göra är 
    plocka fram sängen
    packa BB-väska
    fixa ett skötbord (förmodligen ska vi låna ett till över badkaret den här gången)      
    fixa förvaring till bebis

eh, säkert nåt jag glömt? nån salva kanske 

Zenobia, usch för såna morgnar!

snart är han här
  • Barbabok

haha fattade först inte hanna, menade såklart bebis klädförvaring

allt jag vet är att de ska ta ut honom 7-10dgr innan BF, men vilken vecka blir det då? Ja om nu inte nåt annat göra att det ska bli tidigare.  Googlade lite till, verkar stämma fisken, 40 fulla veckor. 

snart är han här
  • Barbabok

Nu har jag en till fråga.
    När jag är på BB hade jag hoppats att karln ska jobba och J vara på fsk, men här verkar inte finnas stöd för detta. Jag menar, måste han ta sina 10dgr för att ha J hemma har han inte mycket "stöddagar" kvar sen när jag kommer hem. Nog för att man får ta dubbeldagar men slipper helst. J går ju deltid idag men han jobbar heltid så det går inte att vara annat än helt ärlig. Gillar inte att det ska vara godtyckligt att personalen ska tycka det är ok, eller inte? Jag skulle önska att vardagen fick fortgå tills man åtminstone kom hem Frågan var... eh jag vet inte. Nån med nån bra lösning?

snart är han här
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8