Kasperina du är inte allergisk mot gräspollen? Tänkte om det var vad som slagit till istället för ögoninflammation? I vilket fall så hoppas jag du blir bra fort för det är verkligen inte kul med röda, svullna, kliande ögon.
Zazz lycka till idag! Man måste absolut inte ha några som helst symptom, en del har ju inget förutom utebliven mens. Jag har åkt på illamående under mina graviditeter som börjar någon gång runt v.8.
Firren mina grabbar har rört runt massor i magen men föredrog oftast höger sida av någon anledning.
Billa enligt Olga (som någon vänlig själ länkade till när vi pratade om magträning sist) ska man nog hålla minst en minut och göra det tre ggr med 15 sek vila emellan. Men det är nog klokt att göra som Galia säger och variera. Jag börjar på tå och går sen ner på knä när jag inte orkar mer, står så länge jag orkar vilket inte är speciellt länge i nuläget. Länk till bloggen:
blogg.mama.nu/olgas-blogg/
Chiqita vad jobbigt med lederna! Jag har fått tillbaka min foglossning värre i perioder, antar det hänger ihop med hormonerna. Om jag anstränger mig genom att t.ex gå en långpromenad så har jag genast fogvärk igen.
Galia vad härligt att allt såg så bra ut! Vilket lågt bt du har.
Jag tycker alltid det är så fascinerande hur olika alla kroppar och graviditeter är.
M73 jobbigt med munsår. Hoppas det försvinner fort och att förlossningen drar igång snart. Låter långt borta med juli när man är i dina skor, men annars känns juli galet nära. Hur sjutton är vi framme vid midsommar nästan när jag inte ens upplevt våren än.