30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Asap shit vad snabb förlossning du hade!
Asap shit vad snabb förlossning du hade!
Ida jösses vilken dag! Du får verkligen unna dig massa choklad (ta något utan nötter eller annat som kan riva sönder något mer i munnen). Då måste du ju bara få en helt fantastisk dag imorgon.
Sorry nu kommer jag bara in och klagar igen. Är så himla trött på att vara sjuk. Har suttit på gynakuten i fyra timmar idag. Det var bara två personer som satt där när jag kom men det tog över två timmar innan första personen fick komma in och den stackarn hade rund mage (alltså inte synd att hon var gravid men vad läskigt att vara på gynakuten om man är gravid menar jag). Jag var där eftersom jag har så ont i magen att jag har svårt att röra mig, sjukvårdsupplysningen tyckte jag skulle kolla upp det. Enligt läkaren var det inte gynekologiska besvär så han tyckte jag skulle boka tid på vårdcentralen. Han misstänkte jag kanske drabbats av tarmfickor. Jag hoppas besvären går över snart så jag inte behöver ränna till VC igen, var nämligen där i torsdags pga bihålsinflammation (som jag bara fick kortison-nässpray för). Mitt huvud är fortfarande helt igenbommat så kortisonet har inte hjälpt speciellt bra. Blääää, är så trött på sjukdomar!! Vi har inte haft många friska dagar i den här familjen det här året. Maken ville bygga färdigt trappan ute så svärmor var snäll och tog pojkarna idag. Det hade gått jätte bra så hon vågar nog passa båda fler gånger.
Barba vad skönt att du får KS! Hoppas du och mannen kan hitta ett sätt att kommunicera nu innan också så att ni båda är nöjda med allt runt omkring bebis ankomst.
Barba jag tror det kan göra ondare för att man inte har samma muskler som första gången. Jag hade fruktansvärt mycket mer tryck nedåt fast ont på ett helt annat sätt än med N. Dels hade jag värre foglossning men sen kom P alltid åt någon nerv också. Beror säkert på hur bebis ligger, har du dessutom lite fostervatten så känner man ju bebis mer.