uppi, vad fint att du kan känna att du fått bra stöd mestadels! Jag tror att det är lite a och o faktiskt för hur man klarar att bearbeta sorgen. Jag tyckte det var jättetydligt när jag var lite mer aktiv i en förening för oss som förorat barn. Det var så sorgligt att se hur mycket det påverkade, det är ju en sådan sak man faktiskt kan påverka. Önskar att jag skulle orka engagera mig mer i sådant, men kanske kommer en tid när jag känner att jag har ork och tid till det.
PW, jag tror tyvärr att det är ökad sannolikhet för bebis att också få allergier. A hade ju också mjölkprotein och med facit i hand med bla tanke på hans extrema förstoppning tror jag att även han hade en hel del fler. E har precis här förra veckan blivit "friskförklarad" från alla sina allergier! Det är helt fantastiskt och något som ingen trodde. Vi kör nu med mjölkexponering, men han gillar det inte alls ännu. Soja har vi kvar, men enligt alla tester så bör det inte vara någon fara. Så maken går här och suckar över att vi inte ens kommer hinna få bort alla alternativprodukter innan nästa allergibarn kommer...
Resande
tack! Det är ju som sagt inte så konstigt att du inte riktigt kan engagera dig i hustankar nu, det är ju mitt i perioden när man är som mest i sin bubbla, och behöver vara det. Hoppas PWs kloka listaide kan hjälpa er. Det låter ju ändå som att mannen har förståelse och det är ju viktigast! Bra att du får bäckenmätningen gjord också! Och super att du fått sova!
Jag ropade nog lite hej när jag i morse skrev att illamåendet var borta, det har varit rätt jobbigt idag med, men jag har iaf fått i mig lite, har försökt äta mild mat, små mål men tätt. Inga tabletter alls heller. Väldigt få sd även i dag! E har fortfarande runt 39 grader, så maken kom hem vid lunch så att jag fick sova medan han roade E lite. Jag sov i nästan 2,5h :-0 Väldigt skönt. Måste säga att E är fantastiskt omtänksam och har tålamod med mig, och han har varit ovanligt kramig och vill krama "bebisen" och håller om magen, så gulligt. Idag pratade vi också om A och han sa att om A fanns så skulle han få vara i Es rum och leka med alla hans saker, och det ska bebisen också få ![Hjärta Hjärta](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)