Resande, åh jag önskar dig så mycket sömn som bara går! Finns någon plan för att du ska kunna sova något nu på dagen!? Håller tummarna att du får lite ork och att allt blir prima. Vilken v exakt är det nu?
Kaz, vad bra med skola som tänker till!!! I natt var det så skönt att jag bara vara uppe och kissade 2 gånger på natten istället för som senaste en och en halv veckan 6, 7, 8 gånger. Känns som att jag sovit väldigt djupt också, några timmar i taget, jag är helt mosig. Färre sd och förvärkar, men hade ett par starka igår som jag fick andas igenom och maken fick lite panik. Men det lade sig.
Snow, ja just det draget gillar vi inte, men personalen är jättebra med barnen och månar mycket om dem plus gör väldigt mycket bra och roliga saker med barnen. Om man är välvillig kan man se förmaningarna om tider som omsorg om barnen. De ser verkligen varje barn och har hjälpt E som har haft svårt att stå på sig tex att kunna göra det. De har ju också som sagt mkt mer personaltätt och är aldrig sjuka, om de är det så lägger de på timmar på de två som jobbar minst.
Just nu bygger de och barnen om massa på gården och alla barnfår vara med och tycka till hur det ska bli och hjälpa till att tex bygga garage och tvättstation till trehjulingarna.
Hur som helst så känns det som att valet är ganska lätt konstigt nog. Jag är med i föräldrarådet och vet många föräldrar som är irriterade på detta med tiderna, men ingen vill flytta sitt barn för de är så nöjda med verksamheten så man sväljer det. (och vi i föräldrarådet h a r pratat med dem om tiderna förstås, men de bara mässar att de tänker på barnen, att barnen behöver vara med sina föräldrar och syskon osv).
Kate, åh så kul med sådan fest, hoppas fogarna är snälla mot dig nu efteråt!