asap, du får berätta hur den är.
IdaVi, storebror har också alltid varit stor. Nu är han ju tre år och nån månad och väger runt 21 kg. Lite bulliga kinder men inte tjock, bara stor tycker jag. Dock ser man på honom om han varit hos farmor eller mormor en helg så han har tendenser till att gå upp i vikt och vi försöker hålla igen. Inte helt lätt...
Förstår att det är nervöst med op. Jag tycker ju man ska tänka sig för innan man gör onödiga operationer såsom skönhetsop. etc. för det ju ändå är ett ingrepp. Dock är det ju så att det i de allra flesta fall går bra så man ska inte vara överrädd. Det I ska göra är ju inte onödigt. Sen är det ju så att din mammas op. var ett större ingrepp och att hon väl inte är lika pigg och fräsch som I?
Resande, kul med konsert! Jag var sugen på att se Madonna men har ingen som kan passa lillebror i Göteborg så det får bli nån annan gång. Ville gå med maken men enda barnvakten vi ev. kunde få med var svärmor och vad blir det för trevlig week-end med henne på hotellrummet?
ja, våra gossar följs åt! Vore kul att se hur N och N skulle vara nu mot varandra när de är större. Vi får ses nån dag!