30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Grattis till fine Hugo!
Grattis till fine Hugo!
Hej Dolly. Eller så kände jag mig i alla fall några dagar efter förlossningen. ONT i brösten och ständigt läckande. det går över som du vet men rackarns vad ont det gör.
Grattis Lucas! Hoppas du får en fin dag!
Barbabok, prata med bm är nog bra samt att läsa på själv. Dock borde du kanske ta upp detta med maken på rådgivningen. Kram.
Galia, jag hade planerat snitt denna gång. Kände som du att det var konstigt att veta när babyn skulle komma men valde det pga min rädsla för vad som skulle kunna hända. Jag vet inte om du minns vad Billabong skrev till mig då men det var mycket bra ord omkring planerat snitt. Kan inte formulera mig så bra men tycker du ska försöka komma tänka på att planerat snitt är bra mycket bättre än akut/katastrofsnitt. Nu är det inte fel på dem heller men skönt för dig och maken att vara förberedda på vad som komma skall. Finns det ingen bm/kurator du kan få prata mer med så att du kan landa i beslutet? På Danderyd finns ju Auroramottagningen där jag fick råd och hjälp, de var mycket bra. Är det kanske hos dem du går? Har inte koll på riktigt vart du bor.
Vårt snitt blev mycket fint och bra, jag är så nöjd men för mig har inte vaginal förlossning sån stor betydelse.
Du får bubbla på här. Bra att han ville prata, ett steg i rätt riktning. Kram.
Vad skönt med exet's reaktion Kasperina!
känner igen känslan... tack och lov för datorn med svt play!
Allt är bra här. Efter vår minisemester så mår vi alla bättre. vi behövde verkligen de fina sköna dagarna.
Min son har börjat gå på toaletten! Halleluja!