• Älgen

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

vad bra att du åkt in. håller tummarna för Melker! kom in och beerätta för oss är du snäll. 

• Älgen

Sen kanske det är bra att storasyskonet vänjer sig med att mamma inte kan leka allt längre för med ett småsyskon så funkar inte livet lika som innan. 

• Älgen

palsternacka är ju sött, det brukar babtýsar gilla. 
    välling på flaska tog lång tid innan n lärde sig o accepterade. jag började med att skeda i honom tjock välling.  

• Älgen

Zenobia, hoppas det går bra imorgon. Vem är det som har gått bort? Kram.

Mosing, grattis! Vilket fint namn hon fick! Gosa på ordentligt med lilla tösen nu! Snart är hon stor! 

• Älgen

nä inte jag heller egentligen men det är ju bara en vecka över tiden och det är ju på intet sätt konstigt att gå en vecka över tiden.

• Älgen
    Pysslig skrev 2012-03-31 22:24:07 följande:
    Nu ska jag skryta över min lilla E som är praktiskt taget nyfödd. När vi vaknade här om morgonen och hon satt och petade på mig i sängen så säger jag. -Får mamma en puss!? Då tittar hon på mig med stora ögon och så lutar hon sig fram och ger mig en puss på munnen!!!! Tro mig det är inte enda gången sedan dess jag sagt den meningen och det fungerar så länge inte syrran springer runt och distraherar. Hjärta Hjärta
    Åh! Hjärta
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8