Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Stramalj, Tänk redan tre månader. Vad tiden går snabbt. Det var då det började bli lite ordning på torpet här. Innan var det mest att överleva dagen. Inget blev som förväntat någonsin. Tackar som frågar. Det är lite bättre idag. Inga blödningar gör att jag har vant mig vid det nya tillståndet. Det kom en släng av illamående vid middagen så då kände jag mig lite lugnare igen, men jag letar fortfarande efter forwardknappen. Det är jobbigt det här, men samtidigt är jag glad

• Snowgirl

Stramalj,Härligt att det flyter så bra för er. Jag tror att man blir tryggare i besluten när det är andra barnet. Vi diskuterade faktiskt sånt igår. Lite tidigt, men tankarna far iväg. Vi kommer inte att hålla på och dutta med småskvättar koppmatning ersättning om nästa barn inte blir mätt. W skrek ju i sju timmar innan vi fattade att hon var tokhungrig.

• Snowgirl

Mosing, Lagom illamående är bra och så har det varit ett par dagar Nu har jag fått tid på specmödravården. 26 dagar kvar så jag får försöka hålla oron i schack tills dess.Om det ser bra ut då har jag kommit en bra bit på väg. Är då i v 10.

• Snowgirl

Mosing, Blä! Det här illamåendet tar jag gärna i alla fall nu när jag är ledig , men magsjukeillamående är inge trevligt Krya på er!

• Snowgirl

Här är det det enda barnet som är extremt envist och för tillfället väldigt arg också. Läggningarna som alltid har varit lite besvärliga är nu katastrof. Det var kanske inte så smart att uppmuntra henne att lämna läpparna till tomten mitt i allt, men gjort är gjort och nu är det bara att vänta ut fasen och bråka, bråka och bråka. Det är alltså inte så att vi letar bråk, men hon provocerar tills man blir nästan galen och vi är långt i från de mest pedagogiska föräldrarna känns det som..

• Snowgirl

Zenobia, Tråkigt med juni backen, men bra att i hade andra alternativ. Accepterade barnen det? Jag vet en som förmodligen skulle has fgått ett utbrott om vi inte hade kommit in dit vi hade sagt att vi skulle

• Snowgirl

Själv nojar jag igen, men sen läste jag tillbaka i bloggen från mina tidigare graviditeter och insåg att allt nog är ganska normalt ändå Sen såg jag att glassgrisen hade skrivit som kommentar till inlägget att varje dag är en seger. Det ska jag tänka på nu.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8