Inlägg från: Snowgirl |Visa alla inlägg
  • Snowgirl

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Det kanske är olika på bebisar, men jag tyckte att det gick lätt att ge W näsdroppar när hon låg på skötbordet. Jag siktade och tryckte till snabbt som sjutton. Det blev ett frustande från henne, men det gick att få dit dropparna.

• Snowgirl

Cilla, W hade nån period runt två när det inte gick alls med nässpray. när hon var bebis gick det bra och nu vill hon ha fast hon inte behöver så det blir lite konflikter kring det vid läggning ibland. Hon kan även komma och säga att hon har ont i huvudet och behöver medicin. Ipren smakar ju godis...

• Snowgirl

Firren, Du ska inte spara dom då? De är ju bra att ha när man åker båt och det blir sjögång.

• Snowgirl

Mosing, Vanlig flytande ipren. W tar inte heller alvedon, men panodil går bra. Kåvepenin smakar riktigt urk. Roligt barn du har

• Snowgirl
    Mosing skrev 2014-01-28 18:24:14 följande:
    Snow, hur har det gått idag?
    Det gick som väntat. Har fått en tablett i dag och ska ta de andra imorgon tillsammans med citodon. Så nu hoppas jag allt kommer ut snabbt och enkelt och att gravidhormonerna lämnar kroppen. Kräktes i morse också Skitkropp
  • Snowgirl

Tack alla {#emotions_dlg.flower} Skit är vad det är och jag är väl inte direkt ensam tyvärr. Människokroppen är bra dum ibland. Sen är vissa hårdare drabbade än andra och även om jag inte på något sätt har råkat värst ut börjar jag bli lite less. Min statistik säger att jag har varit gravid i 79 veckor och har bara ett barn i livet. Dessutom är det 7,5 år sedan vi slutade med skydd. De flesta skulle vara uppe i 6-7 barn vid den här tiden. Inte för att jag vill ha så många, men två hade vi väl kunnat få utan bekymmer?

Hemulen, Ja det är extra jobbigt med symtomen. Skönt att det gick bra för dig till sist. Hur är det med kidsen?

Galia, Sambon är utan uppdrag från konsulten för tillfället så han blir hemma. Om de beordrar ut honom på något ska han säga som det är. Jag har också läst skräckhistorier, men läkaren tyckte inte aftonbladet var en bra källa Bra källa eller inte, det har gått riktigt snett för en del med cytotec.

• Snowgirl

Vi 5, Fy vad jobbigt du har det En naprapat kan inte hjälpa dig eller? Tur att det inte var blodpropp i alla fall. *kram*

• Snowgirl

Gabi, Ingen fara. Jag är fullt medveten om riskerna med cytotec redan. Går det bra är det ju praktiskt, går det dåligt kan det gå riktigt illa, men vi har nära till sjukhuset om det skulle gå snett. Krya på dig! Det är jobbigt att hosta så där.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8