30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Lena: Det tror jag stenhårt på Jag kör nog på den varianten för det funkade när H skulle ut.... Hade min TENS, alvedon hade jag inte en tanke på, när jag kom in så sa de att vi skulle vara förberedda på att nog åka hem igen eftersom jag itne var så påverkad... Eftersom vattnet inte gått så kollade hon och jag var 7 cm öppen . Då fick jag inte åka hem längre och två timmar senare var det klart . Så nej, det blir nog ingen profylaxkurs denna gången heller...
malin: Låter spännande med en hel månad på resande fot själv med barnen. Heja! Jag var i Sthlm förra sommaren fyra dagar själv med H, det räckte för mig, var rätt skönt att komma hem. Iofs kanske det är skillnad om det är mormor och mostrar man ska till för då kan man ju få lite hjälp
Pyttis m fl: Konstigt det där med Losec/Omeprazol, jag fick också det av läkare när jag åt en massa värktabletter efter diskbråcket. Men iofs så åt jag dem aldrig för jag slutade med tabletter och fick akupunktur hos sjukgymnasten istället. Då mådde magen MYCKET bättre!
H var en stjärna hos tandläkaren, hon satt i mitt knä och gapade precis som de ville hela tiden (de var två som tittade). Sen gapade hon snällt när hygienisten skulle måla bananlack också. Gullunge, tänk om hon alltid var så medgörlig