Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Knase: Oj, åtta veckor, men då har ni ju iaf lärt känna varandra rätt bra när ni kommer hem. Då gör det ju mindre om ni packar upp och pysslar då, för tryggheten finns ju iaf! Trist att det är så dyrt med städfirma, det vore ju så enkelt om det funkade . Kram och hoppas migränen försvinner fort!

Milla: Jobbigt att L inte äter och dricker. Det är väl som du säger bara att ta tag i vätskeersättningen. Den har väl varit ett vinnande koncept förut?

Pyttis: Jag är så himla imponerad av din karaktär, själv är jag ju en godisråtta som skulle ha jättesvårt att sluta bara sådär. Jag försöker dra ner men hur lätt är det?

aigee: Nää, tvillingar är väl inte riktigt lösningen på problemet att få gå till mvc oftare

• Piggley Wink

Sara: Ja visst är det underbart med egen tvättmaskin! När jag pluggade bodde jag ett år utan tvättmaskin. Tvättade när kompisar bokat sin tvättstuga. DET hade jag inte stått ut med nu! Trist med mer magsjuka, hoppas J klarar sig!

• Piggley Wink

Emsters mamma: Det där låter verkligen inte som någon rolig historia, hur kan det ta fyra månader??? Hoppas det går bra för lilla E!

Pyttis: Jag brukar också tänka på ensamstående mammor när jag tycker att liver kör ihop sig! Uschamej, det vill jag inte bli, bäst att vara snäll mot maken Förresten är jag förtfarande otroligt imponerad av din beslutsamhet! Hur mycket viktnedgång är målet?

Milla och Sara: Hoppas det vänder snart Usch för magsjuka, tar hellre hur många förkylningar som helst!

malink: Spännande med samsovning, hoppas E sover gott hela natten i natt!

• Piggley Wink

Pyttis: Skönt att börja på en torsdag så det blir kortvecka Spännande att jobba men jag förstår att det känns lite ledsamt att avsluta föräldraledigheten... Du är så himla duktig och beslutsam! Skönt att du redan börjat gå ner, det borde ju bli lättare när man börjar märka resultat, usch jag har ingen karaktär till sånt där, äter godis varenda dag . Borde verkligen rycka upp mig! Jag är verkligen jätteimponerad av dig!

kaz: Skönt att Sara är piggare!

• Piggley Wink

Pyttis: Ja! (som svar från andra tråden för jag glömde svara där).

Assar: jag tänker precis som du att man skulle spara en himla massa tid på att ta ett piller istället vissa luncher. Men goda middagar med kött, sås och vin vill jag inte vara utan

• Piggley Wink

M73: Det finns mjölkfri gröt som heter Enago eller nåt liknande, här finns det på vanliga ICA. Jag trodde det var glten i havre, men snällare sådan än i vete , men du kan väl prova majsgröt? Den är ju naturligt fri från gluten. Ang gluten så är Milla proffs...

Grattis här också Emmli!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8