Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Det är klart det bli en sovande bebis åt Ela!

H juni 07, syskon november 10
  • Piggley Wink

Noi: Har du sett att afrodite (i ettårstråden) gjort en Noi

Sara: jag har inte hört nåt om att man inte får göra situps .

• Piggley Wink

Hur vet man om de är delade? Är de alltid det efter grav/förlossning? Vad är Tupler?

• Piggley Wink

Då har jag nog inte det. Min mage blev platt efter förlossningen. Ska testa när jag lägger mig sen...

Sara: Gå absolut till en sjukgymnast, de jag träffat på har varit otroligt engagerade och kunniga! Här har de dessutom dropin så man behöver inte ens remiss.

• Piggley Wink

Sara: Jag kände igår och jag kan inte få ner fingret emellan magmusklerna, jämförde med makens och hans sitter ju helt ihop, men säg att det var ett par millimeter mellan mina...

• Piggley Wink

Lena: tvättbräda

Jag får också bada i vassen i sommar, magen har ju inte blivit en riktig än, utan är mest "fluffig", dvs inte så snygg i bikini . Tur vi har egen strand där bara grannarna badar...

• Piggley Wink

Sara: Grejen är att magen ännu inte ser gravid ut, den ser bara "fluffig" ut Det kanske löser sig tills det blir varmt i vattnet...

Söder: Härligt med tjejhelg!

• Piggley Wink

Heja Lena, bra svarat! Såna grannar ska hållas kort!

Sara: Japp, i vattnet eller vassen blir det bad i sommar

Pyttis: Då ska jag kolla vacc till H, hon fyller ju tre på lördag.

H säger att hon ska sluta med napp då, undrar hur det ska gå Hon är mer kär i dem än någonsin. Iofs gör det att JAG definitivt har tröttnat på napptjat, så det ska bli skönt att avsluta det kapitlet! Idag frågade maken vad jag har i magen "en bebis" svarade H, vi har inte berättat nåt, men hennes dagiskompis mamma är gravid så kanske det är därför hon svarade så? Vi blev verkligen helt förvånade

Assar: Skönt att "ta med tårtan till festen", man vet ju vad man får då

Ang sex så är jag inte heller supersugen, men sist kom suget tillbaka när jag slutade må illa, kanske det händer snart?  uvi ökade ju inteheller suget direkt Känns fortfarande lite svidigt när jag går på toa, ska ta ny odling nästa vecka, så vi får väl se då. penicillinet jag fick passade iaf till den bakterien det enligt odlingen var, så det borde ju vara OK nu.

• Piggley Wink

Maken sitter fast i bilkö för att ta sig över bron hem till ön Varför är det så j-a många badjävlar som ska hit samtidigt Har ni hört att de kallas pelikaner? Det är för att de är stora i truten och skära om benen

Har gjort smörgåstårta, nu ska jag värma fluff till en av de vanliga tårtorna också... Sen blir det middag hos mormor och morfar, morfar hade en massa amerikaner på besök igår på jobbet. Som kvällsevent satt de nere på stranden här och åt räkor och skaldjurslasagne. Amerikanerna var helt lyriska över att sitta på en klippa i kvällssolen! Vore ju konstigt annars

• Piggley Wink

Assar: Ha en underbar vecka! Glöm inte hånglet

Tog maken mer än dubbelt så lång tid att komma hem , men nästa vaecka ska han börja nytt jobb som ligger åt andra hållet. Då behöver han förhoppningsvis inte fastna bland pelikanerna .

H fyller imorgon, och har själv sagt att hon ska slänga alla napparna då. Det ska bli intressant

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8