30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Emster: H matvägrade när hon hade ont i halsen vid förkylning. Det gjorde ont i halsen när hon åt sa hon
Emster: H matvägrade när hon hade ont i halsen vid förkylning. Det gjorde ont i halsen när hon åt sa hon
Lena: Det är bättre, nu är det bara gräsligt strax före lunch, men då tar jag en novalucol Om jag glömmer losec på morgonen håller jag på att dö på vägen till skolan och får köpa nya på vägen. Tur att jag passerar ett jourapotek . Kommer ni andra ihåg när den gräsliga tröttheten lugnar sig? Behöver lite mer energi innan tentorna
Trist med jobbet När inte chfen lyssnar är det svårt att komma vidare. Vad ska man göra liksom? Vid ett tillfälle tog jag faktiskt facket till hjälp, men då hade jag ju iofs varit sjukskriven för att hela jobbsituationen var kaos. De var superbra!
Klart du ska ha en jeansjacka! Själv gillar jag dem inte, de är snygga på andra men jag tycker inte de är sköna...
Idag hade vi en ordentlig konflikt vid läggning, det har ju varit kaos två kvällar och idag hade hon inte sovit på förskolan. Bläää, men nu sover hon iaf. Jobbigt när man måste vara hård så hon storgråter för att bryta tramset . Sen när hon gett sig så låg vi iaf och kramades en stund
i sängen innan jag gick. När jag kom tillbaka efter fem min så sov hon .
Ojojoj, jag hoppas på att tröttheten lugnar sig i v 14 då, för jag har inte tid att vänta till 17 Tentorna är väl i sisådär 15 tror jag, har inte räknat så noga. Är väl i 12 nu tror jag. Assar: Säg inte så, måste har energi till tentapluggandet .
Lena: Såklart är du skitsnygg! Tunika och två mammatröjor var väl inte så dåligt, skönt att chefen är på gång iaf!
Är lite nere idag. Har blivit dunderförkyld, snuvig, ont i halsen, ont i huvudet och feber När jag försökte äta frukost första gången kräktes jag . Maken är på hundkurs och kommer inte hem förrän vid 17. Tur mina föräldrar finns nära, vid 10 hade H tröttnat på mig och gick till dem och åt frukost. Sen red hon med mormor och nu åker hon traktor med morfar. Inte så tokig dag för henne iaf
Fia: Det var väl bra siffror? Vi ska göra KUB nästa onsdag, är lite nervös faktiskt...
Igår gick läggningen superbra, det var nog bra att ta den där konflikten i förrgår, för igår var det inget snack om att ligga var i sängen och vila. Kollade till henne fem min efter jag läst färdigt boken och då sov hon. Om hon vara slappnar av så somnar hon ju direkt, men om hon drar igån och laddar upp så tar det ju hur lång tid som helst . Jaja, det brukar ju vara en gång per månad ungefär som det strular så nu kanske det ärlugnt tills tentorna är över om jag har tur Maken byter jobb i juni/juli.
Tack malin, men du måste väl undrat varför jag hängde här ?
malin: Hade äl bara några dagar efter operationen, då åt jag fortfarande en massa mediciner mm, nästa äl tog det sig . Antar att kroppen var redo då! Inget ont och inga mediciner Vi ska på KUB om 1,5 vecka, men har inte tänkt kolla kön. Gjorde ni det?
Sugrör är så himla bra, jag brukar alltid ha förpackadde McDonalds-sugrör i skötväskan, då kan man köpa vilken dricka/juice/vatten som helst om det blir akutläge... När vi var i Sthlm i somras och H sov över lun chen och vaknade när vi klev på tåget så köpte vi en drickyoghurt. Lite för sött till vardags, men super i akutläge...
Tjena! Jag funderar på vad man gör när man ska på fest och tuttarna knappt får plats i klänningen? Magen får plats, den är inte så stor än, mest svullen... Men jag kunde precis knäppa dragkedjagn om tuttarna idag och festen är inte förrään på tidsdag Måste till en BH-affär men jag hinner inte innan dess . Har egentligen inte tid att köpa ny klänning heller. Kanske får be om hjälp att dra upp blixtlåset helt enkelt, eller hälla hälften av behagen utanför . Många har det ju så
Haha, har en bekant som lindar tuttarna varje gång hon ska rida för att de ska hålla sig på plats
Undrar hur många kilo tuttarna gått upp hittills, fler än magen iaf . Tror vågen står på 2 kg plus, 1,5 för tuttarna
Ska prova min korsett imorgon, kanske man kan klämma till tuttarna med den? Eller tutta upp dem ordentligt så att klyftan sticker ut ut klänningen
Assar: Det måste jag absolut kolla på!
Vilken bra grej milla!
neeej, labilina Självklart är du välkommen här närhelst du har lust och orkar!