Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Pysslig: Jag drack amningste en gång/dag, gjorde då ett jätteglas, en halvliter kanske på en tepåse. Det finns annat te hos hälsokosten med samma örter i, det funkar men inte riktigt lika bra som Weleda. Jag tyckte iaf att det var bättre effekt på Weleda. 

Lycklig: Hoppas det börjar sippra på vägen till fsk, så du är lagom blöt och måste förklara dig när du kommer fram  

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Pysslig: Men det var väl absolut inte planerat

Persefone: Ja, det verkar ju verkligen föråldrat.

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Mirakelbarn Hjärta

Måste berätta att vi haft glassdagar här både igår och idag. Om H inte terroriserar sin lillebror under dagen så får hon en glass efter middagen. Jag började med det för några veckor sen och då blev det ofta glass. Nu har det varit dåligt med glass sista veckan. Igår och idag har det varit så himla lugnt här hemma. Härligt! Vi ahr såklart haft andra konflikter (som att man inte får ställa sig högst upp i rutschbanan i simhallen och HOPPA i ), men inte om N. Skönt!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Inotyol när det är sådär jätterött, när det lugnar sig gillar jag bepanthen. B blir inte lika bra Sköld mot nytt frätande bajs.

• Piggley Wink

Var på BVC med N idag10,7 kg. Skönt, han planar ut lite nu. Jag hoppas han börjar gå innan nästa monstertillväxt. Min rygg gillar inte att bära tjockisar

• Piggley Wink

Frukostflingor är för övrigt ett bra barnsnacks också. H får en liten skål HavreFras eller Corn Flakes framför TVn om hon vaknar tidigt. En pipmugg juice-vatten till så är hon nöjd rätt länge så vi får vila/sova

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8