30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Oj, jag fick ju akupunktur från ca v 22. Inga problem alls , iofs mot ont i ländryggen men iaf! På mig funkade det kanon!
Oj, jag fick ju akupunktur från ca v 22. Inga problem alls , iofs mot ont i ländryggen men iaf! På mig funkade det kanon!
Heeej lilablå!
Pysslig: Bra att du länkade till just de stövlarna, hittade ett par såna i arvlådan idag ju, de såg helt nya ut!
hormon: Härligt med en bra dag och att få njuta! Jag vet inget om MKP så jag hoppas bara att du har rätt
Sara: Vilken jacka var det du är sugen på? De däe skorna verkar vara för små för H, hennes fötter är 17.3 nu och de fanns bara till 18. Eller har jag missat några?Tänkte köpa några skor till, hon ärvde ju ett par Viking i Goretex
Sara: Är lite sugen på ny vinterjacka, men jag får nog hållas med den gamla. Köpte en ny skaljacka i somras...
Snygg!
Sara: Det är dessa http://www.dinsko.se/Shop-online/Barn/Pojk-stl-25-30?art=265110 som du länkade till. De har varit superbra, dessutom lätta att ta på och av. H och vi har verkligen gillat dem och lammullen ger ju gosig värme.
Impregnera sånt gör vi inte här, de harhållt bra ändå. Iofs kanske de inte hinner få varken snö eller vatten på sig med den fart dottern håller
Hurra Barba! H hälsar att 5 juni är en toppendag att födas på
N älskar fortfarande tvättmaskinen, står gärna med sin rörtång och bankar på luckan