Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Johanna: Jag håller helt med Somna, precis så har jag också förstått att det är. Det är ju inte så lätt att börja förskolan och helt plötsligt interagera med så många andra barn, dessutom utan föräldern som håller koll och stoppar innan det går för långt. Jag tror att de helt enkelt provar sig fram och personalen måste vara tydliga med att man inte gör så. Såklart man pratar om det hemma, men eftersom det inte händer där så kan man ju inte säga till på samma sätt där...

• Piggley Wink

Lena: Så skönt att du uttrycker allt det där, jag läääängtar på ett sätt att börja skolan om tre veckor. Då ska maken vara hemma heltid i början. Tror ni JAG slipper all tvätt, matlagning, inköpsplanering, städning, ALLT?????

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Jag har ju hormonspiral och är inte helt säker på att jag gillar den. Jag är så j-a ARG hela tiden, hinner liksom inte reagera själv innan jag fräst till . Det har iofs varit lite lugnare sista månaden, men jag vet inte jag. Den får väl någon månad eller två till att bevisa sig...

Har tittat på schemat för resten av terminen, jag börjar ju om 2,5 vecka. Går flera gånger i veckan 8-17, vilket betyder att jag är hemifrån från 6.30-18.45. Hinner alltså träffa N en kvart innan han lägger sig . Känns inte så lockande. Men å andra sidan är det bara 7 veckor + tentavecka tills jag har fem veckors jullov... Känner mig splittrad till att börja igen  

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Härligt hormon! GO B6!

Barba: Man får äta losec också, funkar kanon på mig iaf

Sunkigt med illamående Lady

• Piggley Wink

Varför måste N vakna mitt i natten? Sen öroninf så vaknar han varje natt, innan sov han jämt hela natten han somnar så fort jag lägger mig bredvid...

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8